کد خبر:40366
پ

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خبر از برگزاری اردوی یک روزه راهیان پیشرفت ویژه اعضای شورای اندیشه ورز بسیج دانش آموزی استان داد.

به گزارش روزانه نیوز، محمد صادق محبی نظر اظهار داشت: در راستای اجرای فرمایش‌های مقام معظم رهبری در خصوص موضوع جنگ روایت‌ها و جهاد تبیین ، مجموعه شرکت گاز استان همدان اردوی یکروزه آموزش و بازدید از تأسیسات گاز را برای این دانش آموزان فراهم کرد .

وی با بیان اینکه «امید»، یکی از کلیدواژه‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است افزود: امید وجود دارد، اما امید به آینده باید در بین دانش‌آموزان تقویت شده و افزایش یابد.

این مقام مسئول گفت: لازمه این امر آن است که اقدامات مختلفی انجام دهیم از جمله اینکه بچه‌ها را با دستاوردهای جمهوری اسلامی آشنا کنیم. لازم است دانش‌آموزان ببینند در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه جایگاهی قرار داریم و چه می‌کنیم.

محبی نظر خاطرنشان کرد : در همین راستا روز گذشته 100 نفر از دانش آموزان خواهر و برادر در مقطع متوسطه در دو بخش آموزش در حوزه گاز ، در مرکز آموزش توسط کارشناسان این شرکت و آشنایی با تأسیسات ایستگاه تقلیل فشار گاز CGS همدان بازدید کردند.

وی این الگو را بهترین شیوه برای معرفی دستاوردهای انقلاب و اثرگذاری ریشه‌ای بر دل و جان دانش‌آموزان معرفی کرد و ادامه داد: دستاوردهای نظام نیز باید با الگوی راهیان نور به دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و پزشکان معرفی شود، بنابراین اردوهای راهیان پیشرفت در قالب کاروان‌هایی از صنایع، شهرک‌های علمی، تحقیقاتی و همه مجموعه‌هایی که به برکت انقلاب دستاوردهایی داشته‌اند اما روایت نشده است، بازدید می‌کنند که این خود عین اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین است .

در پایان مدیر عامل شرکت گاز استان همدان در جمع دانش آموزان گفت : نگاه ما محدود به یک اردوی علمی نیست بلکه باید دانش‌آموز و دانشجو با تاریخچه قبل انقلاب و بعد از آن و ماحصل انقلاب آشنا شود، بنابراین شرکت‌کنندگان در ابتدا در خانه مشروطه با روایت دوران قبل از انقلاب آشنا می‌شوند، سپس در خانه انقلاب اسلامی دستاوردها گفته شود و سرانجام از مراکز صنعتی، علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید می‌کنند تا با تفکر مقاومت آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید