کد خبر:40945
پ

۱۵ شهرک و ۹ ناحیه صنعتی در استان همدان از خدمات گاز طبیعی بهره‌مند هستند و گازرسانی به شهرک صنعتی بوعلی ۲ در دست اقدام است.

به گزارش روزانه نیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اینکه تعداد دو هزار و ۴۵۲ انشعاب لوله فولادی و لوله پلی‌اتیلن گاز در استان همدان نصب شده است، گفت: تاکنون بیش از ۱۳۱ کیلومتر شبکه‌گذاری در خطوط تغذیه و توزیع افزوده شده است.

صادق محبی نظر به اقدامات انجام شده در زمینه گازرسانی به صنایع نیز اشاره کرد و افزود: یک هزار و ۴۵ مشترک عمده و فوق‌عمده، ۱۵ شهرک صنعتی و ۹ ناحیه صنعتی از خدمات گاز طبیعی بهره‌مند هستند و گازرسانی به شهرک صنعتی بوعلی ۲، شهرک صنعتی سفالکاران ۲ و شهرک صنعتی صالح آباد نیز در دست اقدام است.

  • او از تحقق ۱۸۰ درصدی گازرسانی صنعتی در راستای توسعه استان و حمایت از واحد‌های تولیدی خبر داد و تأکید کرد: از تعداد یک هزار و ۱۰۸ صنایع ۶۱۷ صنعت گازدار و ۸۵ صنعت در دست اجرا و ۱۳۰ صنعت نیز به دلیل معارض‌ها به تعویق افتاده است.

محبی‌نظر با بیان اینکه برای رفع مشکل معارض‌ها اقداماتی انجام شده است، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت فرمانداران، بخشداران، دهیاران و سایر دستگاه‌های اجرایی، کمیته‌هایی برای تسریع در گازرسانی و آسیب‌شناسی موانع عدم تحقق گازرسانی به صنایع و محور‌های صنعتی تشکیل شده است.

او گفت: طرح گازرسانی به شهرک صنعتی جهان آباد و پتروشیمی ابن‌سینا با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان طراحی شده و تلاش داریم این طرح مهم در دهه فجر کلنگ‌زنی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: افتتاح گازرسانی به ۵۵ واحد صنعتی و دو روستای نادرآباد و حیدرآباد شهرستان اسدآباد و کلنگ‌زنی گازرسانی به روستای قشلاق پیرحیاتی ملایر و منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد فامنین نیز در دهه فجر انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید