کد خبر:35059
پ

به تازگی قرارگاه عفاف و حجاب در استان و شهرستان همدان تشکیل شده که اعضای این قرارگاه با مشارکت همه نهادها و دستگاههای اجرایی برای ارتقای سلامت اجتماعی، صیانت از امنیت و حریم خانواده ها و مراقبت از جوانان در برابر آسیب‌های اجتماعی تلاش می کنند

به گزارش روزانه نیوز محمدعلی محمدی افزود: گاهی تعدادی جوان در قالب گروه های مختلط با حضور در مراکز تفریحی، گردشگری و کوهپیمایی اقدام به نقض قوانین مربوط به عفاف و حجاب و بی توجهی به محرم و نامحرم تحت عناوین گردشگری و یا ورزش می کنند که این قبیل فعالیت ها در همدان به عنوان دارالمومنین قابل قبول نیست.
محمدی با عنوان اینکه موضوع عفاف و حجاب تنها مربوط به بانوان نیست، افزود: دشمنان با نقشه های خائنانه درصدد ترویج فحشا، فساد، تخریب نظام خانواده و افکار جوانان با غیرت هستند و در این راستا با بهره گیری از رسانه ها و فضای مجازی برای تحقق اهداف شوم خود در جامعه اسلامی تلاش می کنند.

فرماندار شهرستان همدان تاکید کرد: با وجود ضرورت توجه به موضوع مهم عفاف و حجاب به ویژه در مراکز آموزشی، ادارات و مراکز خدماتی، هنوز شاهد برخی موارد نامناسب و بی حجابی در این مراکز هستیم.
محمدی افزود: باید با بهره گیری از ظرفیت مراکز فرهنگی، آموزشی، علمی، تشکل‌ها و گروه های فکری اندیشه ورز اقدامات موثر علمی و عملی در زمینه فرهنگ عفاف و حجاب انجام شود.

وی با بیان اینکه در تولید و عرضه پوشاک مشکلاتی وجود دارد، افزود: بسیاری لباس نامتعارف در ویترین فروشگاه‌های سطح شهر وجود دارد که اداره صمت و اتاق اصناف باید حسب تکالیف سازمانی نسبت به تذکر اولیه و برخورد با متخلفان اقدام کنند چراکه عادی و فراگیر شدن عرضه این قبیل البسه توجیه نداشته و تخلف است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید