کد خبر:37618
پ

مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان همدان هتک حرمت به شهدای مدافع حرم را محکوم کردند .

به گزارش روزانه نیوز، مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان همدان با صدور بیانیه ای ضمن تجدید عهد با آرمانهای امام و انقلاب و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری ، هتک حرمت به شهدای مدافع حرم بویژه سرلشکر شهید حاج حسین همدانی را توسط یکی از سران فتنه را محکوم کردند . متن این بیانیه به شرح زیر است :

بسم رب الشهداء و الصدیقین

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ سوره مبارکه صف آیه ۸

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.
سلام خدا بر مجاهدانی که در راه خدا و دستورات الهی، مو سپید کردند و عمرشان به شهادت ختم شد و زهی سعادت که هنوز مورد نفرت و کینه‌ ورشکستگان سیاسی و مزدوران دشمن هستند.

توهین به شهدای مدافع حرم بویژه حبیب سپاه اسلام، سرلشکر شهید حاج حسین همدانی از سوی یکی از سران فتنه و معلوم قلب میلیون ها انسان مومن و آزاده را به درد آورده است که این اقدام نفاق و دورویی و دشمنی این جریان با ارزش های انقلاب و یادگاران ذی قیمت امام راحل عظیم الشان را بیش از پیش عیان می کند.

صدور چنین بیانیه‌‏ای، نشانگر نقش اثر گذار فرزندان انقلاب در عدم تحقق رویای های اربابان این جماعت غرب گرا و آلت دست دشمنان انقلاب اسلامی و اوج کینه و نفرت این فتنه گران از وارثان شهدا و امام شهدا و یاران مقام معظم رهبری دارد.

سردار همدانی که سابقه درخشان و افتخار بزرگی در مبارزه در ۵ عرصه را دارد( مبارزه با نظام طاغوتی ستم شاهی، مبارزه با جریان نفاق، مبارزه با دشمن زبون بعثی در دفاع مقدس، مبارزه با فتنه انگیز فتنه گران سیاسی و دفاع از حرم آل الله) و عزت و عظمت و سرافرازی برای ملت بزرگ ایران اسلامی به ارمغان آورده است شایسته بهترین تجلیل ها و بزرگداشت هاست.

مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان همدان ضمن تجدید عهد و بیعت با مقام عظمای ولایت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم مدافع حرم بویژه غافله سالار این شهیدان حاج حسین همدانی و سیدالشهدا جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی، هتک حرمت این شهدای والامقام توسط یکی از سران فتنه را محکوم و پایبندی خویش را به اهداف و آرمانهای امام راحل عظیم الشان و انقلاب اسلامی اعلام میداریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید