کد خبر:44534
پ

شهردار همدان گفت: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و گفتمان انقلاب اسلامی با ادامه راه امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران میسر می‌شود.

به گزارش روزانه نیوز،سید مسعود حسینی با اشاره به اهمیت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و جایگاه ویژه امام خمینی در خلق این حرکت عظیم اظهار داشت: شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی در کنار سایر دستگاه‌ها اقدامات و برنامه هایی را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره تدارک دیده است.

وی افزود: به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام ره یکسری اقدامات از جمله اطلاع رسانی، آماده سازی و فضاسازی شهر و برپایی ایستگاه های صلواتی در جلوی مناطق چهارگانه را تدارک دیده است.


شهردار همدان با بیان اینکه فضاسازی شهری در مناسبت های ملی و مذهبی از ماموریت های ویژه شهرداری است، افزود: با توجه به هماهنگی و برنامه‌ریزی های صورت گرفته در مجموعه روابط عمومی ستاد و روابط عمومی های مناطق چهارگانه، معاونت‌ها و سازمانها از روز جمعه مشکی پوش کردن و آذین بندی معابر و تقاطع ها و نصب بنر در نقاط مختلف شهر انجام می‌گردد.


وی با اشاره به تعطیلات در این ایام گفت:اطلاع رسانی و فضاسازی در خصوص این ایام در ورودی و خروجی های شهر به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته شده است.


شهردار همدان به اقدامات صورت گرفته برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی ره در حسینیه امام ره اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به پیش بینی استقبال پرشور در این ایام در محل حسینیه حضرت امام ره در شب سالگرد ارتحال، اقدامات مربوط به فضاسازی و کمک به برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم توسط شهرداری همدان برنامه ریزی شده است.

حسینی با بیان اینکه هر ساله تعداد زیادی از زائران عازم مرقد مطهر امام خمینی ره می‌شوند عنوان کرد: شهرداری همدان در انتهای بوستان شهروند فضای مناسبی را برای استقرار اتوبوس زائران و بدرقه زائران تدارک دیده است.


وی در پایان در خصوص برنامه‌های ویژه مربوط به چهاردهم خرداد اظهار کرد: ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در چهار منطقه و نصب بنر از اقداماتی است که توسط زیرمجموعه های شهرداری صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید