کد خبر:40515
پ

در جلسه کمیته فضاسازی شهرداری همدان مراسم تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه مطرح شد.

به گزارش روزانه نیوز، جلسه کمیته فضاسازی شهرداری همدان با حضور شهردار همدان، سردار فرجی، برخی از مدیران شهرداری و فعالان عرصه دفاع مقدس، با هدف برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص برگزاری ایام شهادت حضرت فاطمه و تشییع سه شهید گمنام که قرار است در ۶ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در میدان امام (ره )، امامزاده خضر منطقه سه دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش برگزار شود، در شهرداری ستاد تشکیل شد.

در این جلسه سید مسعود حسینی با تأکید بر اینکه شهرداری همدان پای کار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است عنوان کرد: در این راستا کارهای عمرانی خوبی به ویژه در حوزه طراحی و نصب المان ها با رویکرد فعالیت های فرهنگی انجام شده است.

شهردار همدان خواستار مشارکت مجموعه مدیریت شهری در خصوص برگزاری بهتر ایام فاطمیه و برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد و افزود: سازمان فرهنگی، سیما و منظر، روابط عمومی و مدیران مناطق با توان وارد فضاسازی شهری، تولید محتوا و اطلاع رسانی شوند.

این مقام ارشد مدیریت شهری با بیان اینکه شهرداری همدان برای ورود به کارهای فرهنگی بودجه مناسبی را تعریف کرده است تصریح کرد: برگزاری جلسات منظم در مباحث دفاع مقدس، حجاب، شهدای امنیت و سلامت، دیوارنگاره ها به صورت ویژه دیده می شود.

حسینی از سردار همدانی به عنوان یکی از افتخارات همدان یاد کرد و گفت: باید یک المان فاخر در خور شهید همدانی دیده شود و قرار است طی تفاهم‌نامه ای این المان هم در همدان و حلب به عنوان شهر خواهر خوانده همدان نصب شود.



ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید