کد خبر:40596
پ

امروز سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ و در سی و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همدان مبلغ ۳۱ میلیارد ریال وام برای سه واحد فعال نیمه فعال تولیدی این استان مصوب شد که به گفته استاندار با تزریق این میزان نقدینگی مشکلات پیش روی این واحدها رفع و دوباره به چرخه تولید و فعالیت باز خواهند گشت.

به گزارش روزانه نیوز، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همدان اظهار داشت: رویکرد ستاد تسهیل حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسایل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی است و با ارائه راه حل منطقی برای برون رفت از مسائل شرکت های تولیدی در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی نقش بی بدیلی دارد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: یکی از این واحدها مربوط به شرکت قطعه سازان سینا بود که دستورات مقتضی برای تقسیط ۵۰ درصد بدهی این واحد تولیدی صادر شد.

وی تصریح کرد: همچنین در زمینه برخی مشکلات شرکت خوشنوش تولیدکننده انواع نوشیدنی های گازدار در همدان با تامین اجتماعی و امور مالیات استان، تصمیم گیری لازم انجام شد.

استاندار همدان اظهار داشت: همچنین مصوب شد که حمایت های لازم برای برق و گازرسانی به گلخانه شرکت خوشنوش با هم افزایی دستگاه های خدمات رسان صورت گیرد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه انتقال گاز و برق با همکاری دستگاه های مربوطه برای ایجاد بیش از ۳۰۰ هکتار گلخانه در روستای کرفس شهرستان رزن صورت می گیرد ادامه داد: حسن لطفی، نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری و رفع مشکلات این گلخانه در این جلسه حاضر شد.

وی، نقش تولید در رشد اقتصادی و توسعه کشور را بی نظیر دانست و ادامه داد: کمک به صنایع و رفع مسایل و مشکلات و موانع پیش روی آنها هم اینک مهمترین ماموریت مدیران اجرایی کشور به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید