کد خبر:41412
پ

با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، تفاهم‌نامه همکاری مشترک پارک علم و فناوری و بنیاد شهید استان همدان امضاء شد.

به گزارش روزانه نیوز، در نشست نخبگان، کارافرینان، تشکل‌های شاهد و ایثارگر و معتمدان جامعه ایثارگری استان همدان با معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور تفاهم‌نامه همکاری مشترک پارک علم و فناوری و بنیاد شهید استان امضاء شد.

حمایت از طرح های فناوران و نوآوران شاهد و ایثارگر تا رسیدن به مرحله تولید از موارد مهم این تفاهم‌نامه است.

در این نشست همچنین گروهی از نمایندگان این جامعه به بیان درخواست‌ها و نیاز‌های خود پرداختند.

ناکافی بودن مزایای ایثارگران و فرزندان یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست بود و نمایندگان جامعه ایثارگری خواهان افزایش توجه به این قشر شدند.

همچنین از توجه کم مسئولان ارشد استان به ایثارگران گلایه کردند و خواهان تعامل بیشتر مدیران شدند، اختصاص بیشتر امکانات رفاهی تفریحی، مناسب سازی امکانات شهری و وسائل نقلیه بین شهری برای جانبازان و ایجاد تعمیرگاه برای ویلچر و تأمین قطعات از موضوعات دیگر مطرح شده بود.

نمایندگان جامعه ایثارگری همچنین گفتند تبدیل وضعیت‌ها در شهرستان همدان به خوبی انجام شده، اما برخی از ادارات هیچ کاری در این زمینه نکرده اند و اشتغال فرزندان جانبازان به تمامی انجام نشده است.

رضانیا، معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان هم در این نشست با بیان اینکه توجه به قشر ایثارگر از اولویت‌های ما است، گفت: سرکشی به خانواده شهدا برنامه همیشه مدیران استان است و ۵۰درصد مدیران استان از خانواده ایثارگران هستند و مدیریت استان با خانواده آنها دائم در ارتباط است.

قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید کشور هم گفت. کسانی که روزگاری در جبهه‌ها ایثار می کردند، امروز در جبهه‌های دیگر با گروه جهادی فعالیت‌های دانش بنیان و مدیریت خدمت می کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید