کد خبر:38636
پ

فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی و گردان رادار‌های تاکتیکی شهید جهانتاش همدان با حضور در محل این شرکت از زحمات مدیرعامل این شرکت بااهدای لوح تقدیر کرد.

به گزارش روزانه نیوز، در این جلسه سرهنگ سیدسعید ساران فرمانده گردان رادار‌های تاکتیکی این قرارگاه ضمن ابلاغ سلام و خداقوت امیر سرتیپ صباحی فرد به مدیرعامل این شرکت مراتب تقدیر و تشکر را از گازرسانی به مراکز کنترل و پدافندی مستقر در منطقه و پشتیبانی فنی از آن را اعلام نمود و افزود: قرارگاه شهید جهانتاش با یگان‌های متعدد موشکی هاگ، سایت رادار و یگان پهبادی، یادگار شهدای سوباشی می‌باشد که در راه دفاع از مرز و خاک ایران اسلامی تا آخرین لحظه و آخرین نفس مقاومت نمودند و وفاداری خویش را به نظام مقدس جمهوری اسلامی با نوشیدن شربت شهادت اثبات نمودند.

سپس سرهنگ محمدشکری از دیگر فرماندهان قرارگاه که از یادگاران شهدا نیز می‌باشد افزود: پشتیبانی شرکت گاز استان همدان و اهمیت بخشی به پرسنل این قرارگاه تاکتیکی بسیار ارزشمند است و این امر جز با تدبیر و دغدغه مندی مدیریت این شرکت حاصل نمی‌شد.

در ادامه محمدصادق محبی نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز ما مرهون مجاهدت‌های مردان وطن و رزمندگان دفاع مقدس، دفاع از حرم و تک تک خدمتگزاران امنیت است و شرکت گاز استان در راستای ارایه خدمات به این قشر معزز از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

محبی نظر افزود: به برکت خون مطهر شهدا امروز شاهد اعتلا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا هستیم و این اقتدار در طول تاریخ بی مثال است. در حال حاضر در جای جای دنیا اگر اسم ایران می‌رود اقتدار و استقلال آن هم ضمیمه جدانشدنی آن است. در انتها فرماندهان این قرارگاه تاکتیکی با اهدای لوح به مدیرعامل این شرکت توفیقات روزافزون ایشان و همه کارکنان این شرکت را از درگاه الهی خواستار شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید