کد خبر:43798
پ

نماینده مردم شهرستان های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم آموزش و پرورش در صورت لازم باید با وزارت نفت ادغام شود.

به گزارش روزانه نیوز، حمیدرضا حاجی بابایی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی آموزش و پرورش همدان افزود: برخی به این مطالبه و خواسته بنده ایراد گرفته یا آن را شوخی تلقی کردند در حالیکه این یک واقعیت غیر قابل انکار است.

وی افزود: نفت ثروت کشور ما محسوب می شود که نه برای معلم بلکه باید برای ۱۵ میلیون دانش آموز هزینه و صرف شود که فرزندان مردم و مسوولان را نیز شامل می شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کتاب الهی عنوان شده که گران قدرترین تولید متعلق به معلمان از ناحیه فکر و اندیشه است.

وی اظهار داشت: موقعی که موضوع تهاتر نفت مطرح شد بنده مخالفت کرده و رای نیاورد.

حاجی بابایی افزود: وقتی نوبت به طرح تهاتر نفت با آموزش و پرورش مطرح شد با قوت دفاع کرده و ۲۰ هزار میلیارد تومان تهاتر نفت برای مدرسه سازی و تجهیز مدارس مصوب شد.

وی تاکید کرد: برای ساخت کشور، رفع مشکلات و ناهنجاری ها راهی جز این نیست که آموزش و پرورش را به عنوان بالاترین وزارتخانه و محور تحول کشور بدانیم.

نماینده مردم شهرستان های همدان و فامنین در خانه ملت افزود: زمانی عنوان شد که نخبگان و دانشجویان برتر باید به داخل آموزش و پرورش بیایند بنابراین دانشگاه فرهنگیان سال ۹۱ حدود ۲۳ هزار دانشجو با معدل بالای ۱۹ جذب و از همان زمان استخدام شدند.

حاجی بابایی ادامه داد: معلمان در طول ۳۰ سال خدمت نباید سرشان را مقابل نماینده ای یا مسئولی برای جذب و تبدیل وضعیت و دیگر مسائل خم کنند.

وی گفت: همه معلمان از دولت می خواهند که فقط نظر رهبری را اجرایی کنند، باید دیدگاه رهبری در برنامه هفتم توسعه کشور لحاظ شود و نطق های مجلس با محوریت خواسته های رهبری باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت افزود: معلمان مثل قله نباید تحت لوای هیچ حزب، گروه و جناحی باشند چرا که بزرگترین خیانت سیاسی کردن آموزش و پرورش است.

حاجی بابایی بیان کرد: نظام رتبه بندی معلمان از سیاست های ابلاغی رهبری بود که ۱۲ سال کسی جرات اجرای آن را نداشت اما از تلاش دولت و مجلس برای تصویب و اجرای این کار بزرگ باید قدردانی کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: ۱۴ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان سال گذشته مصوب اما اجرا نشد که پیگیر اجرای آن در سالجاری هستیم.

وی اضافه کرد: بازنشستگان آیینه تمام نمای کشورمان هستند بنابراین برای تحقق حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ذره ای عقب نشینی نمی کنیم./ شفقنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید