کد خبر:888
پ

نایب رئیس شورایشهرهمدان در بازدید از تمرینات تیم فوتبال شهرداری گفت ؛ توجه به ورزش شهروندی و حرفه‌ای از سیاست‌های شورای شهر همدان بوده و اعضای شورا به اتفاق دیدگاه کاملا مثبتی به امر ورزش دارند.

به گزارش “روزانه نیوز” ، حمید بادامی‌نجات افزود ؛تیم فوتبال شهرداری همدان یکی از پتانسیل‌های خوب ورزش شهرداری محسوب می‌شود؛ به طوری که در چند سال اخیر جایگاه خوبی در بین مردم پیدا و شور و نشاط اجتماعی خاصی در شهر ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد ؛ دیدگاه اعضای شورای شهر به ورزش و تیم فوتبال شهرداری همدان مثبت است و با تمام توان از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت می‌کنند.


بادامی ادامه داد:ضمن اعلام حمایت قاطع از تیم فوتبال شهرداری همدان، تا جایی که در شورا ممکن باشد، به‌منظور رفع مشکلات مالی این تیم کمک می‌کنیم و خوشبختانه دیدگاه مدیران شهرداری به این تیم مثبت است.
نایب ریس شورا شهر همدان گفت :از تک‌تک بازیکنان انتظار داریم با تمام قدرت برای موفقیت این تیم تلاش کنند تا در پایان فصل، جشن قهرمانی را برپا کنیم.
گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، سه‌شنبه ۱۶ مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان فولاد نوین اهواز است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید