کد خبر:41451
پ

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت استان همدان اظهار کرد: خدمات قابل توجهی توسط بیمه سلامت به بیماران خاص و صعب‌العلاج ارائه می‌شود که می‌طلبد اطلاع رسانی بیشتری در این خصوص صورت گیرد و بیماران اطلاع یافته و از این حمایتها بهره‌مند شوند.

به گزارش روزانه نیوز، فتح اله توسلی با اشاره به اینکه بیماران خاص زیادی به ما مراجعه می نمایند و درخواست مساعدت دارند گفت: در این زمینه قدردان تلاش بیمه سلامت در یاری رساندن به آنها هستیم.

وی عنوان کرد: تلاش مجلس نیز این بود که به این بیماران به نحو خاصی کمک شود و رقم قابل توجهی در حمایت از آنها در قالب صندوق بیماران خاص و صعب العلاج تعریف شد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه‌ای که برای این منظور اختصاص یافته تاکنون به طور کامل تخصیص نیافته است اما رقم اختصاص یافته قابل توجه بوده است افزود: این اقدام باعث شده بیماران آرامش خاصی پیدا کنند و اطمینان خاطر داشته باشند که حمایت خواهند شد.

وی با تاکید به اینکه بسیاری از بیماران از خدمات این صندوق آگاهی ندارند و امیدوارم اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت گیرد گفت: اطلاع رسانی گسترده خدمات بیمه سلامت به بیماران خاص و صعب‌العلاج بسیار ضروری است.

توسلی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بودجه لازم را برای حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج دیده است و باید این بیماران از آن بهره‌مند شوند تا این بیماران دغدغه هزینه درمان را نداشته باشند افزود: در بودجه سال 1402 نیز اعتبار خاصی را برای حوزه سلامت در نظر خواهیم گرفت.

وی در پایان از اقدامات مدیریتی دکتر نیاستی؛ مدیرکل بیمه سلامت استان همدان قدردانی کرد و اظهار داشت: بخشی از امور به برخورد مدیر برمی‌گردد و قطعا رفتار انسانی مدیر باعث دلگرمی مردم خواهد شد و آنها پی خواهند برد که دغدغه حل مشکلات مردم وجود دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید