کد خبر:33645
پ

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصحاب رسانه خواست، برای ارتباط موثرتر با این معاونت و بهره‌مندی از خدمات و تسهیلات «صندوق اعتباری هنر» در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت نام کنند.

به گزارش روزانه نیوز روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خبرنگاران و مدیران رسانه‌های کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی e-rasaneh.ir ضمن ثبت مشخصات و بارگذاری مدارک خود در بخش ثبت‌نام خبرنگاران، مقدمات عضویت در صندوق اعتباری هنر را برای بهره‌مندی از امکانات و تسهیلات این صندوق فراهم کنند.

وظیفه اداره امور خبرنگاران معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت بر فعالیت های خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان عامل حیاتی و زیر بنایی اطلاع رسانی و رسانه ای کشور، صدور پروانه فعالیت برای واجدین شرایط این حرفه است.

همچنین رسیدگی به امور جاری و فراهم کردن زمینه برخورداری از تسهیلات جهت حمایت از خبرنگاران و روزنامه­ نگاران در دستور کار این اداره قرار دارد.

با راه اندازی سامانه جامع رسانه های کشور اصحاب رسانه اعم از خبرنگاران، روزنامه نگاران، سردبیران، دبیران، نویسندگان و اهالی قلم با مراجعه به این سامانه و وارد کردن اطلاعات کامل و رزومه خود به عنوان عضوی از اصحاب رسانه کشور شناخته شده اند./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید