کد خبر:41970
پ



فرمانده تیپ 32انصار الحسین علیه‌السلام همدان گفت:خطای راهبردی دشمنان در تصمیم گیری هایشان در خصوص نگاه غلط به جمهوری اسلامی ایران نابودی کامل آنها را رقم خواهد زد و پشیمانی جبران ناپذیری را برای آنان به ارمغان خواهد داشت.

به گزارش روزانه نیوز، سردار علی والی راستی در جمع بسیجیان گردانهای امام حسین علیه السلام همدان گفت:امروز در موضوع آمادگی دفاعی و قدرت نظامی یکی از برترین کشورهای دنیا ودست برتر منطقه هستیم.


والی راستی ضمن اشاره به اینکه ، هر چند دشمنان زبون و پوشالی ایران اسلامی در تمام اطراف کشور ما پایگاه های نظامی دارند، اما باید بدانند و با خود هر روز یاد آور شوند که پایگاه‌های پرتعداد نظامی آنان که همچون خانه های عنکبوت هستند تحمل اراده مصمم ملت ایران در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی را نداشته و حتی فکر تعرض به خاک این سرزمین هم به مخیله آنان خطور نخواهد کرد چون یقین دارند شلیک حتی یک تیراز جانب آنان یعنی از بین رفتن تمام حیثیت نظامی آنان در جمعه دوستانشان خواهد بود.


وی درادامه ضمن اشاره به رونمایی از موشک هوشمند و رادار گریز پاوه که به یادونام شهدای پاوه در برهه کنونی نام گذاری شد اشاره وافزود: ایران اسلامی دارای قدرت عظیمی از دستاوردهای دفاعی و موشکی است و این قدرت قابل شوخی و تعارف نیست و دشمنان قسم خورده کشور عزیز ما بدانند نباید با ایران قدرتمند شوخی کنند.


فرمان تیپ 32انصار الحسین علیه‌السلام همدان خاطر نشان کرد : سپاه پاسداران در همه عرصه‌های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ،محرومیت زدایی ،امنیتی،و سازندگی در کنار مردم ایران اسلامی و همه کشورهای دوست و برادر است و ثابت کرده که به ظالمان جهان اجازه قدرت نمایی وزورگویی ویاوه سرایی نخواهدداد.


وی در ادامه از آمادگی سپاه برای پاسخگویی به هرگونه تهدیدات دشمنان اشاره و خاطر نشان کرد: سپاه در بخش‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی و نیروی مردمی بسیج در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد و آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدات دشمنان در همه سطوح می باشدواین از حماقت آنان است که اگر بخواهند نگاه خطایی به میهن سرافراز اسلامی ایران که سراسر آن رنگ و بوی شهدا و حماسه رزمندگان دفاع مقدس جاری است را داشته باشند.


والی راستی در پایان اشاره کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دفاع از انقلاب تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از راهبردهای دشمن غافل نخواهد بود و در آمادگی کامل برای جانفشانی از اهداف کشور عزیزمان خواهند بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید