کد خبر:39534
پ

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: بانوان ملایری با کسب ۱۴ مدال درخشان طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ IMAO بانوان کشور خوش درخشیدند.

حمیدرضا سپهری‌نیا افزود: مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ IMAO بانوان کشور با حضور ۴۶۰ ورزشکار در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استایل های سمی کنتاکت، لایت کنتاکت، لوکیک و موزیکال فرم در تهران برگزار شد.

وی اظهار کرد: بانوان ملایری به نمایندگی از استان همدان با حضوری قدرتمند در این دوره از مسابقات با مربیگری فاطمه امیری از مربیان حاذق و توانمند این رشته ورزشی توانستند با کسب ۱۴ مدال درخشان طلا، نقره و برنز این مسابقات بار دیگر افتخارآفرینی کنند.

سپهری‌نیا خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها مائده نادعلی، ساناز زرینی، فاطمه روستایی، صحرا نوروزی، مریم غلامی، یاسمن زنگنه، الینا حسن پری مدال طلا، فرینا رضایی، نازنین غلامی، اسما محرابی مدال نقره و فاطمه بهرامی، الینا قنبری، الهه حسن پری و پریا احمدی مدال برنز را بر گردن آویختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه دختران ملایری در رقابتی دیگر با ایستادن بر سکوی سوم مسابقات چندجانبه فوتسال استان خوش درخشیدند، ادامه داد: مسابقات فوتسال چندجانبه دختران استان، به میزبانی تویسرکان برگزار شد. 

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ملایر، وی افزود: دختران ملایری که در قالب دو تیم در رده های سنی نوجوانان و جوانان با مربیگری زهره سیاوشی با غلبه بر حریفان هم استانی خود توانستند، بر سکوی سوم این مسابقات بایستند و نخستین رقابت خود را با کسب مدال برنز مسابقات استانی تجربه کردند.

کلیدواژه : ملایرورزش
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید