کد خبر:39696
پ

جامعه ورزش همدان این روزها شاهد درخشش دختران والیبالیست استان در سطح ملی هستند ورزشکارانی که به لحاظ رشد و پیشرفت گوی سبقت را از پسران ربوده‌اند.

به گزارش روزانه نیوز، عملکرد درخشان هیات والیبال همدان به خصوص در بخش بانوان باعث شد تا در رتبه‌بندی جدید فدراسیون این استان با ۱۰ پله صعود در جایگاه پانزدهمی جدول قرار بگیرد.

حمایت از تیم‌های استان در لیگ کشوری، تعداد بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، برگزاری لیگ استان، برگزاری سمینار و کلاس‌های آموزشی از شاخص‌های مهم در این ارزیابی بود.

همچنین برگزاری مسابقات لیگ استان برای نخستین بار در بخش آقایان و بانوان و برگزاری کلاس‌های ارتقا مربیگری و داوری در یکسال گذشته نیز بر موفقیت‌های هیات والیبال استان همدان افزود.

والیبال همدان در بخش بانوان طی یکسال گذشته به دستاوردهای خوبی رسیده است و حاصل تلاش اعضای هیات، مربیان و ورزشکاران را حالا با دعوت از چند بازیکن به اردوی تیم ملی شاهد هستیم.

دعوت از پنج بانوی والیبالیست

سومین المپیاد زیر ۱۴سال کشور با درخشش بانوان والیبالیست همدانی همراه بود و دستاورد این حضور موفق دعوت از پنج بازیکن به اردوی تیم ملی بود.

هانیه زیوری مهران فر، هستی اسماعیلی مهر، سما رضایی، سارا توکلی و فاطمه محمد جعفری پنج والیبالیست دعوت شده از همدان به اردوی تیم ملی هستند که هم اکنون در این اردو شرکت دارند.

هانیه زیوری مهران فر، هستی اسماعیلی مهر، سما رضایی، سارا توکلی و فاطمه محمد جعفری پنج والیبالیست دعوت شده از همدان به اردوی تیم ملی هستند که هم اکنون در این اردو شرکت دارند.

بازیکنانی که حاصل تلاش مربیانی نظیر اعظم صمیمی، معصومه شیرزاده و فائزه اصغری هستند و نخستین حضورشان در اردوی تیم ملی را تجربه می‌کنند.

اردوی تیم ملی والیبال استعدادهای برتر دختر کشور هم اکنون به میزبانی تهران در جریان است و دختران همدانی تا ۲۶ آبان ماه در این اردو شرکت دارند.

دختر رزنی تاریخ ساز شد

برای نخستین بار در تاریخ ورزش رزن از توابع استان همدان، یکی از بانوان این شهرستان توانست به اردوی تیم ملی والیبال راه یابد.

هستی اسماعیلی دختر بلندقامت رزنی از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال کشور دعوت شد و تا ۳۰ آبان ماه جاری در این اردو به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران حضور خواهد داشت.

دعوت از این دختر رزنی به اردوی تیم ملی والیبال کشور باعث شور و هیجان در بین مردم این شهرستان شد و حتی مراسم باشکوهی برای بدرقه او به اردو برگزار کردند.

دعوت هستی اسماعیلی دختر رزنی به اردوی تیم ملی والیبال کشور باعث شور و هیجان در بین مردم این شهرستان شد و حتی مراسم باشکوهی برای بدرقه او به اردو برگزار کردند.

رزن جزو شهرستان‌هایی است که کمترین ملی پوش را در استان همدان داشته به خصوص اینکه در بخش بانوان سالهاست از حضور در تیم ملی بی‌نصیب بوده‌اند.

استقبال از لیگ والیبال بانوان همدان

فصل جدید رقابت‌های لیگ والیبال جوانان و نوجوانان دختر همدان با استقبال چشمگیر تیم‌ها مواجه شده است که ۱۴ تیم در قالب ۲ گروه در این دوره از مسابقات شرکت دارند و در مجموعه بیش از ۲۰۰ والیبالیست درگیر این رقابت‌ها می‌شوند.

در رقابت‌های رده سنی نوجوانان و در گروه الف تیم‌های پیشگامان، کوثر، آذرخش و پدیده و در گروه ب تیم‌های ستارگان، فردوسی، اکسیژن و برنا هم گروه شدند.

همچنین در رده سنی جوانان نیز برنا، پیشگامان، کوثر، استار و فردوسی شرکت دارند.

استان همدان دارای بیش از ۲ هزار والیبالیست در رده‌های سنی مختلف است./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید