کد خبر:41531
پ

فرماندار درگزین اعلام کرد: پیشبینی می کنیم طی یک دهه آینده درگزین قطب اقتصادی شمال استان شود.

به گزارش روزانه نیوز، کمیل خواستان در دیدار با حجت الاسلام ربیعی امام جمعه شهرستان، که به مناسبت نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: هیچ یک از حکومت های دنیا رهبری به پاکدستی، متدین، مومن، با ایمان و راهبر مانند حضرت آقا، ندارند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات بسیار مهم در جمهوری اسلامی و نظام، آرای مردم می باشد که امام راحل(ره)  بر رای مردم تاکید داشته و مهمترین موضوعات کشور مثل ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با رای مردم انتخاب می شود.

فرماندار درگزین حمایت از مستضعفین یکی از بزرگترین امور در کشور و از شعار های دولت سیزدهم بوده که بهزیستی، بسیج و کمیته امداد امام خمینی (ره) هم اکنون با فعالیت شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند.

وی گفت: پس از انقلاب ایران بالاترین قدرت نظامی در منطقه را با فعالیت های شبانه روزی سپاه و ارتش در اختیار دارد.

خواستان ادامه داد: بنای انقلاب بیداری امت ها و کشورهای اسلامی ریشه کن کردن استکبار و استبداد ار منطقه را داشته و نتیجه آن هم اکنون قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نماد مقاومت در تمام دنیا ایران عزیز و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: باید مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)تلاش کنیم تا بتوانیم انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم. امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف این نظام قدم برداریم.

خواستان اشاره کرد: دشمنان ایران عزیز و قدرت رسانه غرب به دنبال آن است تا نظام را ناکارآمد نشان دهد و این را باید دستگاه ها با تلاش خود بی اثر کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات بسیار خوبی از محل اعتبارات ریاست جمهوری، استانی و کشوری بالغ بر ۵۵۰ میلیار تومان جذب شده و پیشبینی می کنیم طی یک دهه آینده درگزین قطب اقتصادی شمال استان شود.

به گفته وی، برنامه های اجتماعی،فرهنگی و هنری، اقتصادی و… برای ایام دهه فجر پیش بینی شده که از جمله آن ۳۳ پروژه افتتاح و بهره برداری می شود و امید داریم با بهره برداری از آنها دل مردم را شاد کنیم.

وی درپایان تاکید کرد: دولت سیزدهم بنای دولت را و تمام توان خود را به کار گرفته تا بتواند خدمتی ارزشمند برای مردم انجام دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید