کد خبر:2454
پ

به گزارش روزانه نیوز سرهنگ كارآگاه “علي اسد بگي” در تشريح اين خبر گفت : در پي اخبار رسیده مبني براينکه دو نفر مرد و يك خانم جوان در حال توزيع چک پول هاي جعلي50 هزار توماني مي باشند، تحقيقات در خصوص صحت و سقم موضوع انجام گرفت.

وي افزود: موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گرفت که با تلاش ماموران يكي از متهمان و مخفيگاه وي شناسایی شد.

وی افزود: ماموران پلیس با رعايت موازين قانوني، وارد مخفيگاه متهم شدند و وی را دستگير کردند.

سرهنگ اسدبگي ادامه داد: در بازرسي به عمل آمده از منزل متهم، تعداد 471 قطعه چک پول 50 هزار توماني جعلي معادل  235میلیون و 500 هزارريال کشف و مبلغ 25 میلیون ريال نیز که بابت فروش چک پول هاي جعلي و تقلبي به دست آمده بود، کشف شد.

وي بيان داشت: دو متهم ديگر نيز پس از شناسايي ، دستگير و به پليس آگاهي دلالت داده شدند که آنها در اظهارات خود معترف شدند که چک پول ها را از استان هاي غربي از فردي ناشناس خريداري کرده اند.

سرهنگ اسد بگی گفت: متهمان به دادسرا معرفي و با صدور قرار روانه زندان شدند.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان از شهروندان خواست: با شناسايي چک پول هاي اصلي از تقلبي در صورت بر خورد با موارد مشابه، مراتب را به پليس اطلاع دهند.

کشف مواد ضد عفونی کننده احتکار شده همدان

فرمانده انتظامی استان از کشف 4800 عدد محلول ضد عفونی کننده در یک شرکت تولیدی در همدان خبر داد.

سردار “کامرانی صالح ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به نیاز مردم به محلول ضد عفونی کننده و سوء استفاده بعضی از افراد در این خصوص، ماموران پلیس امنیت عمومی از وجود مقادیری مواد ضد عفونی کننده احتکار شده در یک شرکت تولیدی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران این فرماندهی پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند 4800 عدد محلول ضد عفونی کننده، کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان  با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر شد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید