کد خبر:44347
پ

دومین دوره مسابقات ملی کیفیت بتن همزمان با سراسر کشور و با حضور مدیران کنترل کیفیت واحد های مرتبط با صنعت ساختمان در محل اداره کل استاندارد استان برگزار شد.


به گزارش
روزانه نیوز، جعفرامیری پریان مدیر کل استاندارد استان با اعلام این خبر هدف از برگزاری این مسابقات را بالابردن دانش و توان علمی و مستعد‌شدن استعدادهای پنهان و درخشان در این حوزه برای تولید بتن با کیفیت در کشور و تولید علم و ارتقای جنبش نرم‌افزاری ،کسب فناوری به ویژه فناوری های نوین ، شناسایی نخبگان، پرورش وشکوفایی استعدادهای درخشان و نوظهور، حذف و جذب سرمایه های انسانی، هویت فرهنگی کسب و کار دانش بنیان و ارتقای جایگاه مدیران کنترل کیفیت در صنایع روز وپیشرفته را به عنوان نمایندگان سازمان ملی استاندارد ایران عنوان کرد.


امیری پریان اظهار داشت: مرحله دوم و سوم مسابقات ملی بتن با عنوان” بتن هدفمند اقتصادی”، ویژه فعالان صنعت ساختمان و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی، 31 خرداد و 20 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.


شایان ذکر است : برای شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات ملی کیفیت بتن، گواهی آموزشی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران صادر خواهد شد و امتیاز آموزشی محسوب می شود.


گفتنی است که مسابقه ساخت بتن با کیفیت در سه مرحله پیش بینی شده که مرحله اول در ادارات کل استاندارد سراسر کشور، شرکت کنندگان ۴۰ مورد از شاخصه های اصلی استاندارد بتن را آزمون خواهند داد، سپس تیم های شرکت کننده تا پایان خرداد ماه امسال فرصت دارند، تا محصول بتنی خود را طبق ضوابط مسابقات در استانها بسازند که در نهایت از هر استان یک تیم برتر به مرحله سوم راه می یابد که در این مرحله تیم های منتخب هر استان، بتن با کیفیت خود را در مشهد مقدس تولید کرده و به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید