کد خبر:1481
پ

رئیس حزب مردم سالاری گفت: این حزب ریشه دار و برخاسته از بین مردم است نه وابسته به دولت ها که با روی کار آمدن دولتی فعال و با رفتن آن تعطیل شود.

به گزارش روزانه نیوز جواد گیاه‌شناس با اشاره به معرفی کاندیداهای پیشنهادی حزب مردم سالاری در استان همدان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: جلسات ابتدایی و بررسی کاندیداها در ماه آینده برگزار می شود.

وی با اشاره به امکان حمایت این حزب از نامزدهای اصلاح طلب اضافه کرد: برای جلب مشارکت و حضور مردم، باید احزاب، نخبگان و دولت تلاش کنند و بستر مناسب فراهم شود.

گیاه‌شناس با اشاره به پایه‌گذاری حزب مردم سالاری کشور از سال ۷۶ و فعالیت آن از سال 89 در همدان و برگزاری سالانه ۱۶ کنگره توسط این حزب اظهار داشت : این حزب از جمله احزابی است که در دوره های مختلف ریاست جمهوری فعالیت خود را ادامه داده و دبیرکل آن «مصطفی کواکبیان» است.

وی حزب مردم سالاری را به عنوان حزبی برخاسته از بین مردم و ریشه دار معرفی کرد و افزود: این حزب وابسته به دولت ها نیست که با روی کارآمدن دولتی فعال و با رفتن آن تعطیل شود به طوریکه اعضای این حزب در استان همدان افراد نخبه در رشته های علوم سیاسی و حقوق هستند.

رئیس حزب مردم سالاری رویکرد این حزب در استان همدان را نخبه گرایی دانست و خاطرنشان کرد: جلسات شورای مرکزی به صورت متمرکز در همدان تشکیل می شود و دفتر شهرستان نهاوند نیز به تازگی حکم فعالیت دریافت کرده است.

منبع : ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید