کد خبر:806
پ

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مبارزه با دانه درشت ها و مفاسد اقتصادی از اولویت های دستگاه قضایی کشور است که سبب امیدواری و خوشحالی مردم شده است.

  به گزارش “روزانه نیوز” به نقل از ایسنا منطقه لرستان، ذبیح الله خداییان در جلسه شورای قضایی استان با تسلیت ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و امام سجاد (ع) اظهار کرد: آقای رزم فردی ولایی، متعهد و متخصص است که در طی مدت خدمت خود بر اصول و اعتقادات خود پایبند بوده و از توانایی‌های بسیاری برخوردار است که در آینده منشأ تحول و پیشرفت دستگاه قضایی در استان خواهد شد.

خداییان در ادامه به محور های طرح تحول در دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: تسریع در رسیدگی ها توام با کیفیت و دقت و نیز اجرای احکام آنها از اولویت های دستگاه قضایی است.

معاون قوه قضاییه در ادامه با اشاره به اینکه تسریع در اجرای احکام خود عامل بازدارنده است، افزود: تکریم ارباب رجوع باید سر لوحه کارکنان بنده و برخورد با مراجعین باید توام با احترام و تکریم باشد.

خداییان به تکریم همکاران قضایی تاکید کرد و گفت: مبارزه با فساد بویژه در دستگاه قضا و مبارزه با دانه درشت ها و مفاسد اقتصادی از اولویتهای دستگاه قضایی کشور است که سبب امیدواری و خوشحالی مردم شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ارتقا امنیت بسیار مهم است که باید برای آن برنامه داشت و بانک اطلاعاتی محکومین و مجرمین را رصد و بروزرسانی کرد، تصریح کرد: شناسایی مجرمان و قاچاقچیان می‌تواند تاثیر بسزایی در جلوگیری از جرایم و ارتقا امنیت دارد.

خداییان در ادامه با تاکید بر اینکه تمام دستگاه ها در راستای مبارزه با جرم و پیشگیری از آن باید پای کار باشند، عنوان کرد: کاهش جمعیت کیفری زندان ها از دیگر برنامه های دستگاه قضا است و زندان ها باید جای کسانی باشد که اگر بیرون باشند جامعه را تبدیل به زندان می کنند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر  اینکه دستگاه قضا در استان باید به اقتصاد مقاومتی کمک کند، بیان کرد: کمک به اقتصاد مقاومتی از دیگر اولویت های قوه قضاییه و بویژه دستگاه قضا در استان بوده چرا که این استان از جمله استانهای با جمعیت بیکاری بالا در کشور است و باید در رفع این مشکل و کمک به چرخ اقتصاد در استان گام های مهمی و مفیدی برداشته شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید