کد خبر:35864
پ

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از فعالیت ۲۳ اکیپ امانی و پیمانی در محور راه کربلا (کریدور ساوه-همدان- کرمانشاه)خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، جواد نگاهداری گفت: بخشی از ترافیک عبوری راه کربلا در استان همدان قرار گرفته است، در همین زمینه راهداری استان بمنظور ارتقاء ایمنی محور مذکور عملیات اجرایی روکش و لکه گیری آسفالت،خط کشی،شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، آزادسازی حریم، پاکسازی پارکینگ،نصب تابلو وعلائم،نصب نیوجرسی،سرویس سیستم روشنایی و… را از طریق ۲۳ اکیپ امانی و پیمانی آغاز کرده است.

وی افزود: هم اکنون عملیات تعریض و بهسازی گردنه اسدآباد از طریق اکیپ های امانی و پیمانی در حال انجام و عملیات جداسازی لاین های رفت و برگشت و اجرای سیستم روشنایی میانی بطول ۹ کیلومتر انجام شده است.

نگاهداری یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت، ۵۲۴ کیلومتر خط کشی، ۸ کیلومتر نصب نیوجرسی،۴ کیلومتر نصب سیستم روشنایی و… در محورهای مواصلاتی استان همدان انجام شده است.

این مسئول اظهار داشت: عملیات تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید زارعی که در مسیر کریدور مرکز به غرب قرار دارد و جزء پرترددترین محور استان محسوب می شود، با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال انجام مراحل پایانی است و امیدواریم تا قبل از ایام اربعین حسینی به پایان برسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید