کد خبر:37647
پ


راهیابی 8 تعاونی همدان به بخش ملی جشنواره تعاونی های برتر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از راهیابی 8 تعاونی استان همدان به بخش ملی رقابت های هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر خبر داد .
به گزارش روزانه نیوز، کار و رفاه اجتماعی همدان، “یوسف شعبانی” مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: فرایند هفدهمین جشنواره تعاونی های برترسال جاری از ابتدای خرداد ماه آغاز شده و 91 تعاونی در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون ثبت نام کردند که از این تعداد 50 تعاونی موفق به کسب امتیازات استانی شده و 8 تعاونی هم امتیازات لازم جهت حضور در بخش ملی رقابت های تعاونی های برتر را به دست آوردند.
وی افزود: پس از پایان ثبت نام بررسی تخصصی از ثبت نام شدگان در این جشنواره توسط کارشناسان استان و وزارت متبوع انجام شد و بازدیدهای میدانی از این شرکت‌های تعاونی صورت گرفت و برترین‌های حوزه تعاون در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
شعبانی به برگزاری این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی اشاره کرد و اظهار داشت: هفدهمین جشنواره تعاون‌های برتر همدان در هفته تعاون ( از 7 شهریور ماه سال جاری تا ۱3 شهریور ماه) برگزار می‌شود.
رئیس کمیته بزرگداشت هفته تعاون گفت: گرایش های این دوره از جشنواره شامل دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف، حمل و نقل دریایی، تامین نیاز مصرف کنندگان، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمرانی، تامین نیاز صنوف توزیعی، صنایع دستی، اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه تولیدی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی است.
شعبانی ادامه داد: توجه به ترویج فرهنگ کار جمعی و تعاون، منجر به تولید، ایجاد شغل و توسعه اقتصادی می شود که در این راستا هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر بصورت استانی و کشوری برگزار خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان ایجاد و گسترش تعاونی ها در حوزه های مختلف اقتصادی را تحقق منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در اشتغال و رونق تولید عنوان و تصریح کرد: جشنواره تعاونی های برتر، هرساله با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی های بخش تعاون به جامعه ، تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی و معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره گیری از سایر تعاونگران برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید