کد خبر:41457
پ

فرماندار بهار در شورای اداری شهرستان بهار گفت: جلسات شورای اداری در جهت هماهنگی و انسجام بخشی به اجرای سیاست های دولت برگزار می‌شود تا با هماهنگی لازم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

به گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی به وضعیت کشور اشاره کرد و گفت: راهبرد دشمن و استکبار جهانی در برابر جمهوری اسلامی پس از جنگ سخت، نیمه سخت و نرم و ترکیبی در حوزه اقتصادی و فضای مجازی است که باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنیم.

وی ادامه داد: دشمن با تحمیل فشارهای سنگین سیاسی و اقتصادی سعی در جدایی مردم از نظام و انقلاب دارد ولی جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران مانند تک درختی در دامنه کوه، در برابر بهمن عظیم تحریم، فشار و تهدید مقاومت کرده و می کند.

این مقام مسئول با تاکید بر ولایت مداری گفت: با رهبری مدبرانه امام خامنه ای و با وجود خدمتگزاران صدیق و نیروهای ارزشی، کشور جمهوری اسلامی قدرتمندانه پیش می رود.

نباتی وضعیت شهرستان بهار را خوشبینانه و رو به پیشرفت عنوان کرد و گفت: بسیاری از مشکلات چندین ساله، با تلاش در دولت سیزدهم مرتفع شد و علیرغم کمبود بودجه، امکانات و بحران‌های خاص اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف حادث شده است.

وی به حضور مسئولین در بین مردم و در روستاها تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی اقدامات و جهاد تبیین ضروری است زیرا مردم با چیزی که به آن جهل دارند؛ دشمنی می کنند.

وی تعامل سازنده دستگاههای اجرایی با رسانه‌ها را بسیار موثر دانست و گفت: انعکاس اخبار و اقدامات در فضای مجازی و رسانه ها باعث دلگرمی مردم به نظام و انقلاب و امید آفرینی و رفع دغدغه های مردم خواهد شد.

نباتی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید بر اساس سیاست ها و اصول تعیین شده دولت حرکت کنند و تخطی از سیاست‌های دولت تلاطم و عدم تحقق برنامه ها و اهداف را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: حضور مدیران در نماز جمعه باعث یادآوری مسائل اخلاقی و آگاهی از مسائل سیاسی و اجتماعی و وحدت می شود و همچنین مسئولین با حضور در نماز جمعه می توانند مشکلات مردم را بشنوند و در رفع مشکلات بکوشند.

وی بر فضاسازی مناسبت ها در شهرها و روستاها و ادارات تاکید کرد و گفت: فضای جامعه در دهه فجر باید متفاوت باشد و فضاسازی مطلوب در این ایام به افزایش روحیه نشاط و شادابی مردم کمک خواهد کرد.

فرماندار بهار با تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: در حکومت اسلامی، نحوه برخورد با ارباب و رجوع باید مهربانانه با عطوفت و دوستانه باشد و تا جای ممکن رضایتمندی ایجاد شود.

وی شهرستان بهار را دارای قابلیت های بسیار دانست و گفت: شهرستان بهار به دلیل ظرفیت های بسیار، رتبه های برتر استان را به خود اختصاص داده و کسب رتبه برتر در تحت پوشش بیمه روستاییان و عشایر، رتبه برتر در شورای آموزش و پرورش و رتبه برتر در برف روبی توسط شهرداری بهار، نشان دهنده یکدلی و کار و تلاش شهرستان است.

فرماندار بهار بر جذب بودجه ملی، توسط مدیران شهرستانی تاکید کرد و گفت: ادارات باید تلاش کنند بودجه ملی جذب کنند. در این خصوص از ظرفیت تمامی مدیران کل و نماینده محترم مجلس باید استفاده شود.

وی حفظ امنیت و آرامش در شهرستان را مهم عنوان کرد و گفت: در همه مسائل شهرستان سعی شده در محیطی منطقی و به صورت عملیاتی کار را به نتیجه برسانیم.

وی درخصوص «مجموعه شهری همدان» گفت: شهرستان بهار دارای تشکیلات سیاسی مستقل است و مطلقاً به همدان یا شهر دیگری ملحق نخواهد شد و مردم نباید نگران الحاق باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید