کد خبر:37313
پ

استاندار همدان به اشاره به سفر استانی دولت به این استان، گفت: در راستای پاسخگویی به سئوالات و پیگیری مطالبات مردمی، میز خدمت همزمان با ایام سفر استانی رییس جمهور در ۳۰ دستگاه اجرایی استان برپا می شود.

به گزارش روزانه نیوز ،«آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز پنج شنبه ۶ مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می کند».

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: یکی‌ از تدابیر دیگری که در راستای سهولت دسترسی مردم استان همدان به مسئولان و کارگزاران دولت اندیشیده شده، راه‌اندازی «میز خدمت» در دستگاه‌های اجرایی استان است. 

وی اظهار داشت: روال کارِ میز خدمت بر این اساس است که نماینده‌ هر وزارتخانه در دستگاه اجرایی مربوطه مستقر شده و مردم می‌توانند با مراحعه به دستگاه مربوطه، درخواست، مشکلات و شکایات خود را به صورت حضوری، چهره‌به‌چهره و شفاهی یا مکتوب به نماینده آن وزارتخانه ارائه کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام تسهیل‌گرانه، بیشتر در راستای حل مسائل و مشکلات مردم استان همدان انجام شده است. 

نماینده عالی دولت در استان همدان، همچنین به فعالیت سامانه سامد «سامانه‌ ارتباطات مردم و دولت» در جریان سفر استانی رییس جمهور خبر داد و گفت: این سامانه، یک روز قبل از سفر رییس جمهور به استان همدان (هشت صبح روز چهارشنبه پنج مرداد) افتتاح و تا ساعت  ۲۱ روز پنج‌شنبه ۶ مرداد فعال و آماده دریافت مطالب و مطالبات مردمی خواهد بود.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: این سامانه مختص سفر رییس جمهور به استان همدان راه‌اندازی می‌شود که مردم استان می‌توانند از طریق آن، درخواست‌ها و شکایات، گزارش‌ها، انتقادات، ایده‌ها و نظرات خود را ارائه کنند، به این صورت که هر شخص در هر نقطه‌ای از استان می‌تواند با شماره تلفن اختصاصی ۱۱۱ تماس گرفته و درخواست و شکایات خود را ارائه و ثبت کند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ضمن یک سفر به شهرستان های استان تهران، به ترتیب به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمال، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.

استان همدان سی امین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید