کد خبر:33056
پ

وزیر ورزش و جوانان گفت: جوانان کشورمان پای نظام ایستاده اند و بر ما تکلیف است که قدر این جوانان و داشته‌های خود را بدانیم.

به گزارش روزانه نیوز سیدحمید سجادی در مراسم افتتاحیه مسابقات جودو قهرمانی کشور ضمن عرض خیرمقدم به خانواده شهید علی لندی اظهار داشت: جامعه ورزش مثل دیگر اقشار کشور قدر این فداکاری را می‌داند و هرکدام از این جوانان مثل یک علی لندی خواهند بود و او را الگوی خود قرار خواهند داد.

وی افزود: امروز بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می گذرد و با وجود اینکه جوانان این کشور انقلاب را ندیده‌اند ولی پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند و این برای ما یک تکلیف است که قدر و ارزش این جوانان را بدانیم.

سجادی خاطرنشان کرد: ما یک وظیفه در قبال جوانان و نوجوانان داریم. امروز در دنیا پیشرفت ورزشی به عنوان نمادی از پیشرفت محسوب می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما در رشته جودو پنج بار تا مقام پنجمی المپیک پیش رفته‌ایم و این نشان می دهد که و این ظرفیت را داریم که روی سکوی المپیک قرار بگیریم و قهرمان شویم. خانواده جودو این باور را دارند که ما می توانیم به این جایگاه برسیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برای ما تکلیف کردند که به جوانان رسیدگی کنیم و تاکید ایشان تحصیل، تهذیب و ورزش است و ما نیز به سهم خودمان سعی می‌کنیم که در جهت تحقق این سه امرِ آینده‌ساز در خدمت جوانان کشور باشیم./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید