کد خبر:2129
پ

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسلام محمدهادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهر برزول نهاوند گفت: از مهم ترین اموزه های مکتب ما این است که بدانیم عزت و ذلت به دست خداست و مومن نباید برای یافتن عزت در چشم مردم موضع بگیرد یا از ترس خوار داشته شدن از باور خود پا پس بکشد ، استواری و ثبات قدم از ویژگی های مهم مومنان است که مصداق کامل آن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راه خدا ثابت قدم بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راه خدا ثابت قدم بود و از سرزنش ملامتگران و از انقلابیگری باکی نداشت و در مقابل، خداوند او را محبوب قلوب مردم کرد و نام او را با عزت و سرافرازی قرین کرد.

حجت الاسلام نظیری با تاکید بر لزوم پایداری و مقاومت در برابر جبهه استکبار گفت: عده ای گمان می کنند که اگر ما در برابر استکبار سازش و خضوع نشان بدهیم آمریکا از مواضع خود کوتاه می آید و عملکرد خود را اصلاح می کند.

خداوند از مومنان می خواهد به گونه ای عمل کنند که استکبار از ایشان ناخشنود باشد

حجت الاسلام محمدهادی نظیری با بیان آنکه آنها که می گویند نباید کاری کنیم که استکبار از ما عصبانی بشود و رفتاری نامعقول در پیش گیرد، اضافه کرد: این باور دقیقا بر خلاف فرموده قرآن و آموزه های اسلام ناب است، چرا که خداوند از مومنان می خواهد به گونه ای عمل کنند که استکبار از ایشان ناخشنود باشد و از رفتارشان راضی نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان اذعان کرد: ما در هر سنگر که مشغول به خدمت باشیم باید خداوند متعال را ناظر بر اعمال خود بدانیم و عملکرد خود را در آینده جبهه حق موثر بدانیم. هر انسان مومن به سهم خود در مبارزه با استکبار نقش دارد ولو در چشم دیگران این نقش جزئی و مختصر دیده شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید