کد خبر:36637
پ

وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی، علی حقیقی را به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان منصوب کرد.

به گزارش روزانه نیوز، مدیرروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: علی حقیقی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان همدان منصوب شد.

وی افزود: در بخشی از حکم دکتر سیدحمید سجادی آمده است: نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و به پیشنهاد معاونت امور حقوقی، مجلس و امور استان ها به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان منصوب می شوید.

علیرضا صفی زاده تصریح کرد: اهتمام در رسیدگی جدی به امور جوانان، هماهنگی و برنامه ریزی برای تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با دستگاههای مربوطه برای حل مسائل و مشکلات مبتلابه جوانان، نظارت و توجه به توسعه ورزش همگانی، نظارت و اقدامات لازم و دقیق بر کلیه پروژه های عمرانی مرتبط با آن اداره کل و وزارت ورزش و جوانان، اتخاذ سیاست و تدابیر مقتضی به منظور توسعه و گسترش ورزش بانوان، برنامه ریزی، توسعه و تعمیم ورزش قهرمانی و رسیدگی به امور قهرمانان رشته های ورزشی آن استان از تاکیدات وزیر ورزش و جوانان در این حکم است.

وی با اشاره به سوابق مدیریتی سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: سرپرست جدید اداره کل دارای مدرک فوق کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده که ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان های بهار، فامنین و تویسرکان، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات و مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از سوابق اجرایی علی حقیقی در 22 سال خدمت در سیستم اداری کشور می باشد.

مدیرروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان روز سه شنبه بیست و یکم تیرماه با حضور شکوه‌فر معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید