کد خبر:851
پ

مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ اصفهان با قهرمانی محمد رهبری از گیلان پایان یافت.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات جایزه بزرگ اسلحه سابر در  اصفهان  محمد رهبری،  ملی پوش شایسته گیلانی موفق به کسب مقام قهرمانی و جایزه نقدی این رقابت ها شد.

مرتضی ورزلدوست افزود:  در جریان این رقابت ها ، محمد رهبری ورزشکار شایسته گیلانی به همراه علی پاکدامن دیگر ملی پوش رشته شمشیربازی با برتری برابر حریفان خود به دیدار نهایی این مسابقات راه یافتند.

وی ادامه داد: در دیدار نهایی و فینال این مسابقات ، محمد رهبری از گیلان توانست با نتیجه ۱۵ بر ۹ حریف ملی پوش خود را شکست دهد تا فاتح رقابتهای جایزه بزرگ اسلحه سابر یادواره روزبه سرهنگ پور شود و جایزه نقدی سه هزار دلاری این مسابقات را از آن خود کند.

وی بیان کرد: محمد رهبری که تاکنون در مسابقات مختلف بین المللی ، آسیایی و جهانی درخشیده در این رقابت ها نیز قدرتمند ظاهر شد و با غلبه برابر ملی پوشان و همچنین چند شمشیرباز خارجی ، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: در مسابقات شمشیربازی یادبود روزبه سرهنگ پور شمشیرباز فقید کشورمان، شمشیربازانی از کشورهای عراق و جمهوری آذربایجان  در کنار سابریست های کشورمان در اصفهان به رقابت پرداختند.


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید