کد خبر:37367
پ

رئیس هیات والیبال استان همدان گفت: با موافقت مدیران شهرداری، شهرداری همدان علاوه بر فوتبال در حوزه والیبال نیز تیمداری خواهد کرد و از فصل جدید تیم والیبال شهرداری همدان در لیگ یک والیبال کشور حضور خواهد داشت.

به گزارش روزانه نیوز، حمید بادامی نجات در جمع ورزشی نویسان استان همدان با بیان این‌که والیبال یکی از محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی کشور است و جنبه خانوادگی نیز دارد و میزان نفوذ آن نسبت به سن و سال و جنسیت افراد در خانواده‌های ایرانی بالا است، اظهار کرد: در جام ملت ها عملکرد بسیار خوب والیبالیست‌های کشورمان با تمجید مقام معظم رهبری روبرو شد و در نشست و مجمع رؤسای هیات های استانی که دیروز برگزار شد از نزدیک متوجه شدیم که با چه بودجه محدودی این شاهکار توسط تیم ملی و کادر فنی ایرانی رخ داد.

وی افزود: ظرفیتی که در یک ورزش مثل والیبال وجود دارد قابل تقدیر است و باید به آن از سوی مسئولان توجه شود.

بادامی نجات با تاکید بر این‌که جامعه و اهالی ورزش استان شاهد طوفان ورزشی‌نویسان در عرصه رسانه در رابطه با حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان بودند و متوجه شدند اهمیت مبحث ورزش در استان یک موضوع غیرقابل انکار است، مطرح کرد: والیبال همدان نیز هواداران بالای خود را دارد و از پوشش رسانه‌ای مشکلات یا حتی دست‌آوردهای تیم‌های والیبالمان از سوی ورزشی‌نویسان به شدت استقبال خواهیم کرد تا همانند دهه قبل در کشور عملکرد خوبی در حوزه والیبال داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: همان‌طور که قبلاً در جمع اهالی ورزش و ورزشی‌نویسان گفته بودیم تمایل داریم مجدداً در لیگ‌های بالا تیمداری کنیم و باید از ظرفیت بومی و عظیم خود بهره کافی را ببریم.

بادامی نجات تاکید کرد: یکی از اهداف ما در هیات حضور نمایندگان و تیم های شایسته استان در لیگ برتر و لیگ دسته اول والیبال کشور است و به همین علت پیرو مذاکراتی که با سازمان لیگ صورت گرفت با موافقت سیدمسعود حسینی شهردار همدان و مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، شهرداری همدان علاوه بر فوتبال در حوزه والیبال هم تیمداری خواهد کرد و از فصل جدید تیم والیبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول والیبال کشور حضور خواهد داشت و به زودی قرعه‌کشی فصل جدید لیگ یک والیبال کشور آغاز خواهد شد و آمادگی همدان به سازمان لیگ اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از طرف هیات والیبال استان به سازمان لیگ والیبال کشور ابلاغ کردیم که در فصل جدید لیگ یک والیبال حضور خواهیم داشت و تیم والیبال شهرداری همدان به همراه اسپانسر برای حضوری قدرتمند در لیگ یک آماده خواهد شد.

رئیس هیات والیبال استان همدان عنوان کرد: والیبال بانوان و آقایان پا به پای هم حرکت و پیشرفت می‌کنند و این موضوع نشان می‌دهد در دو حوزه از نظر استعداد و ظرفیت ضعفی وجود ندارد تیم بانوان آمادای یا تیم آقایان سروقامتان و تیم‌های دیگر از ظرفیت‌های خوب والیبال استان هستند.

وی با بیان این‌که والیبال در حوزه ورزش شهروندی یکی از فعال ترین هیات‌ها بود و هم‌چنین در برگزاری لیگ استانی والیبال ثابت قدم بودیم و تمام شهرستان‌های ما در والیبال فعال هستند، اضافه کرد: در تمام رده های سنی تیم های خود را برای اعزام به مسابقات کشوری با دقت نظر بالا آماده کرده‌ایم با وجود این که در سال گذشته از اداره کل ورزش و جوانان استان همدان دریافتی ما صفر بوده و صرفاً از طریق فدراسیون والیبال ۳۱ میلیون تومان جذب کردیم و باقی هزینه‌ها از طریق مصوبات شهرداری یا ورود بخش خصوصی به والیبال بوده است.

بادامی ادامه داد: در ابتدای راه و مراحل آغازین بازسازی قدرت نهفته والیبال استان هستیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک تیم های والیبال استان قهرمان بشوند و روی سکوهای قهرمانی قرار بگیرند اما در حال حاضر در حال فراهم کردن زیرساخت لازم و نسل سازی برای والیبال استان طی سال‌های آینده هستیم و نمی‌شود انتظار صد در صدی داشت که همین امسال بتوانیم توفان به‌پا کنیم اما والیبالیست‌های ما با قدرت وارد لیگ یک خواهند شد و اگر نیاز باشد بازیکن غیر بومی نیز جذب خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که از ظرفیت خانواده والیبال استان در تصمیم‌گیری‌ها جهت کسب موفقیت استفاده خواهد شد، بیان کرد: یکی از کارهای مهمی که انجام شد ایجاد اتحاد در بین صاحب نظران و بزرگان این رشته در استان بود و تلاش خواهیم کرد این انسجام حفظ بشود.

بادامی در خصوص وضعیت تیم والیبال سروقامتان اظهار کرد: این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ والیبال کشور به موقع اعلام آمادگی نکرد با این حال علاقه داریم این تیم نیز در لیگ کشوری حضور یابد و فصل قبل در حد توان از این تیم حمایت کردیم ضمن این‌که از تیم آمادای بانوان نیز حمایت خواهد شد.


وی با اشاره به این‌که سال گذشته یک زمین بسیار خوب و استاندارد در محدوده خانه والیبال و سالن فردوسی احداث شد، گفت: طی مدتی که در هیات حضور داشتیم زمین ساحلی نیز احداث شد و در تلاش هستیم در بلوار ارم یک زمین والیبال دیگر نیز احداث کنیم.

رئیس هیات والیبال استان همدان هم‌چنین مطرح کرد: ۲۵۰ نفر در مدارس والیبال همدان ثبت نام کرده‌اند که نشان از استقبال بالای خانواده‌ها و فرزندانشان از رشته والیبال دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته خیز برداشتیم که همدان را به عنوان قطب والیبال برفی کشور معرفی کنیم که کرونا مجدداً اوج گرفت و مانع کار ما شد و مسابقات منتفی شد اما امسال مجدد این موضوع را در دستور کار قرار داده‌ایم و به زودی والیبال برفی در استان همدان با توجه به شرایط آب و هوایی خوبی که در این رابطه دارد برقرار خواهد شد و زمین آن نیز به زودی احداث خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید