کد خبر:42620
پ

شهردار همدان تاکید کرد: با تمام توان در کنار تیم فوتبال شهرداری هستیم.

به گزارش روزانه نیوز، سید مسعود حسینی به همراه شهابی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان
از روند آمادگی تیم فوتبال شهرداری بازدید به عمل آورد.

در این بازدید حسینی ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی موفقیت برای اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری‌ همدان گفت: امیدوارم با توجه به انگیزه بالای بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری شاهد پیشرفت اعضای تیم در رده های بالای ملی و باشگاهی باشیم.

شهردار همدان با تأکید بر اینکه فراز و نشیب در هر تیم ورزشی وجود دارد افزود: نگاه مردم به تیم شهرداری است و همین اراده تیم شهرداری را برای برد بالا می برد و بدانید شهرداری همدان در برد و باخت در کنار شماست.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه مشکل خاصی در تیم وجود ندارد عنوان کرد: برای کسب نتایج بهتر در مسابقات پیش رو تلاش کنید‌ تا کارنامه درخشانی در عرصه ورزشی به جا بگذارید.

این مقام ارشد مدیریت شهری با تاکید بر اینکه نباید به باخت عادت کنید اظهار داشت: انگیزه و تلاش بالای شما برای برد آینده خوبی را برای تیم رقم می‌زند و باید تمام توان خود را برای پیشرفت تیم فوتبال شهرداری بگذارید.

در ادامه جمشیدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان ضمن تقدیر از حمایت‌های مالی و معنوی شهرداری همدان گفت: نگرش مثبت شهرداری نسبت به تیم باعث ایجاد انگیزه برای بازیکنان و کادر فنی می‌شود و امیدوارم با عملکرد بهتر با دست پر از مسابقات ورزشی برگردیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید