کد خبر:36041
پ

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد از آغاز عملیات اجرایی ۵ طرح آبرسانی در روستاهای محروم شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز، در همین رابطه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه اجرای پروژه های مذکور بنا به ضرورت تامين آب شرب و محرومیت زدایی از روستاهای کم برخوردار شهرستان در دستور کار قرار گرفت، گفت: با توجه به اهمیت موضوع جهاد آبرسانی و ضرورت توجه به مناطق روستایی کمتر برخوردار، عملیات کلنگ زنی ۵ طرح آبرسانی در پنج شنبه هفته گذشته با حضور دکتر شرکایی فرماندار محترم شهرستان و دکتر سرمدی نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و بخشداران بخش پیرسلمان و بخش مرکزی و تنی چند از مسئولین ادارات شهرستان انجام شد.

مهندس رحمانی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص آغاز عملیات پروژه های آبرسانی و محرومیت زدایی در روستاهای بخش مرکزی و بخش پیرسلمان اظهارداشت: طرح های مذکور شامل؛نوسازی ۷ کیلومتر شبکه توزیع آب روستای طویلان سفلی از توابع بخش پیرسلمان با صرف اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی،احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی آب شرب روستای طویلان سفلی از توابع بخش پیرسلمان با صرف اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی،نوسازی ۲,۱ کیلومتر از شبکه توزیع آب روستای هلور علیا از توابع بخش مرکزی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال در اقطار ۶۳ الی ۱۱۰ میلی متر حفر چاه دستی روستاهای چهار چشمه و چشمه علی از توابع بخش پیرسلمان با صرف اعتباری بالغ بر ۶۴۰۰ میلیون ریال به منظور حفر دو حلقه چاه دستی به عمق ۲۵ متر از محل اعتبارات عمرانی می باشد.

علی اکبر رحمانی افزود: با بهره برداری از پروژه های یادشده، اهالی روستاهای هلور علیا، طویلان سفلی، چشمه علی و چهار چشمه از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

همچنین در این مراسم کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم، هم افزایی خوبی میان نهادهای انقلابی و دستگاههای اجرایی ایجاد شد، عنوان کرد: امروز میدان خدمتگزاری به مردم توجه به مناطق کم برخوردار است.

وی با بیان اینکه بالاترین عبادات، خدمت به مردم خصوصا خدمت به محرومین است،عنوان کرد: آب شرب سالم و بهداشتی در ماندگاری سکونتگاهای روستایی و عدم مهاجرت روستاییان بسیار با اهمیت است.

در پایان نماینده مردم اسدآباد از تلاش و زحمات امور آبفای اسدآباد در خصوص تامین آب شرب روستاها، به ویژه روستاهای غیر تحت پوشش تقدیر و تشکر کرد.

دکتر شرکایی فرماندار شهرستان اسدآباد نیز با اشاره به اینکه امروز مردم به عنوان ولی نعمتان ما به شایستگی مستحق خدمت هستند اظهارداشت: در راستای خدمت به مردم و به ویژه روستاهای محروم ، اجرای پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای کم برخوردار در دستور کار قرار گرفت.

وی از تلاش ها و زحمات شبانه روزی امور آبفای اسدآباد به منظور تامین آب شرب تامین کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید