کد خبر:44582
پ

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: مجتمع سیاحتی علیصدر آمادگی کامل برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات پیش رو را دارد.

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر، کریم ملکی اظهار داشت: پیش‌بینی‌ها برای حضور گردشگران برای تعطیلات پیش رو اندیشیده شده و آماده ورود مسافران برای بازدید از این غار شگفت انگیز هستیم.

وی ادامه داد: اقدامات لازم در راستای ایجاد یک خاطره خوش برای گردشگران در دستور کار تمام پرسنل این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر افزود: با تلاش پرسنل در سالجاری فروش آنلاین بلیت بازدید از این غار علیصدر مهیا شده و در این طرح بازدیدکنندگان با مراجعه به درگاه اینترنتی سایت رسمی شرکت به آدرس www.alisadr.com می‌توانند پیش از مراجعه به غار و یا حتی چند روز قبل از سفر به همدان، بلیت خود را تهیه کنند.

ملکی به تمهیدات اندیشیده شده در تعطیلات پیش رو و ایام تابستان اشاره کرد و گفت: تکمیل و افزایش تعداد روشویی ها و آبخوری ها در کل مجتمع، ایجاد سایه بان موقت برای آسودگی و استراحت گردشگران، تجهیز سالن انتظار و افزایش صندلی در طبقه فوقانی سالن، آماده سازی پارکینگ، تجهیز نمازخانه، برپایی اقامه نماز جماعت در مجتمع، نصب آب سرد کن های جدید در مجتمع و سم پاشی درختان و فضای سبز برای جلوگیری از ورود حشرات اقدامات شاخص در مجتمع علیصدر است.

غار علیصدر آماده میزبانی از گردشگران است

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده افرادی که مایل به بازدید گروهی و دسته‌جمعی هستند، امکان ارائه خدمات ترانسفر از مبدا تا مقصد نیز در دفتر خدمات گردشگری علیصدر برای آنان با کم‌ترین هزینه مهیا است و شهروندان و گردشگران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۸۱۳۲۵۴۲۶۷۷ تماس بگیرند.

کریم ملکی افزود: ساعات بازدید از این جاذبه شگفت‌انگیز هشت صبح تا ۱۸ عصر و مبلغ بلیت برای افراد بالای پنج سال ۱۵۰ هزار تومان است و پیشنهاد می‌شود گردشگران ساعات ابتدایی صبح را برای بازدید از غار برنامه‌ریزی تا سفر خاطره‌انگیزی را در این جاذبه منحصر به فرد تجربه کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید