کد خبر:33827
پ

 تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین فدراسیون‌های کشتی ایران و عراق با حضور علیرضا دبیر و شعلان عبدالکاظم رئیسان فدراسیون‌های ۲ کشور در بغداد به امضاء رسید.

به گزارش روزانه نیوز بنابر اعلام فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی کشورمان پیش از امضای این تفاهم‌نامه از میزبانی خوب و مناسب کشور عراق از کاروان کشتی آزاد ایران به جهت در اختیار قراردادن امکانات ورزشی از جمله سالن کشتی، سالن بدنسازی، پیست دو و میدانی، محل اسکان، پذیرایی و ترانسفر مناسب قدردانی کرد.

در ادامه دو طرف تفاهم‌نامه همکاری مشترک را به امضا رساندند که در آن فدراسیون کشتی عراق از ایران برای استفاده از ظرفیت بالای کشتی ایران در جهان درخواست کمک و یاری کرده است.

از جمله مفاد این تفاهم‌نامه حضور کشتی‌گیران مستعد عراقی در اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در تمامی رده‌های سنی، اعزام مربیان ایرانی به جهت استعدادیابی و آموزش کشتی‌گیران عراقی و همچنین استفاده از مربیان ایرانی برای تیم‌های عراقی بود.

همچنین حضور تیم‌های عراق در مسابقات بین‌المللی ایران و اردوهای تدارکاتی و زیارتی تیم‌های ملی کشتی ایران در عراق نیز از دیگر موارد مطرح شده در این تفاهم‌نامه است./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید