کد خبر:41552
پ

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران امروز بر خلاف تبلیغات شدید دشمنان، در یک موقعیت و نقطه تاریخی استثنایی قرار گرفته و یک مدل حاکمیتی مبتنی بر دین به جهان معرفی کرده است.

به گزارش روزانه نیوز، “سلمان اسماعیلی” روز پنجشنبه در مراسم جشن دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد حضرت علی(ع) در دانشگاه ملی ملایر اظهار داشت: ملت تحقیر و تضعیف شده ایران امروز به پدیده‌ای تبدیل شده که ابرقدرت‌ها از آن شاکی شده‌اند.

وی افزود: هیچگاه در طول تاریخ ملت آزاده و مستقلی به نام دین و بر پایه استقلال و آزادی در چنین پایه قدرتمندی و نقطه تاریخی قرار ندارد و نباید اجازه دهیم تبلیغات دشمن ذهن و قلب جوانان و فرزندان ما را تسخیر کند.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: این راه پرافتخار با وحدت، همبستگی، در کنار هم بودن و ایستادن پای دین و انقلاب، ادامه مسیر خواهد داد و پیروزی‌های بزرگی در پیش است.

اسماعیلی مسائل امروز کشور را در حوزه‌های اقتصادی،مسکن، بحران آب و سایر موارد عنوان و بیان کرد: در کنار این مشکلات، ابرچالش امروز کشور به معنای واقعی، چالش ذهنی است و هنوز نمی‌دانیم در کجای نقشه و تاریخ قرار گرفته‌ایم.

به گفته وی، علت اصلی این چالش ذهنی جنگ بی‌سابقه رسانه‌ای دشمنان است که امروز علیه ملت ایران برپا کرده‌اند و تلاش می‌کنند با جعل اخبار و روایت‌سازی، مدیریت احساسات جوانان و نوجوانان را در دست بگیرند و مدیریت افکار عمومی را عهده‌دار شوند.

معاون استاندار همدان ادامه داد: امروز بالغ بر ۷۰ درصد جمعیت کشور متولدین ۱۳۵۷ به بعد هستند و این بدان معنی است که کشور جوانی هستیم.

اسماعیلی با بیان اینکه این میزان و اکثریت جامعه کشور اطلاع کمتری از ایران قبل از انقلاب دارند و نمی‌دانند ایران و ایرانی حدود ۲ قرن (۲۰۰ سال) در دامان شوروی، انگلستان و آمریکایی‌ها بود، افزود: نسل جوان امروز از این سرشکستگی‌ها، حقارت‌ها و شکست‌های بزرگ تاریخی اطلاع ندارند.

فرماندار ملایر: انقلاب اسلامی ایران در یک نقطه استثنایی تاریخی قرار دارد

اسماعیلی با تاکید بر اینکه نسل جوان امروز باید از حوادث و وقایع تاریخ معاصر مطلع شود افزود: ۴۴ سال گذشته بدون تردید در همه عرصه پیشرفت کرده و موفق بودیم.

وی ادامه داد: جمعیت ایران در طول ۲۰۰ سال گذشته یک درصد جمعیت دنیا بود و در سال ۵۷ این یک درصد، یک دهم درصد علم دنیا را تامین و تولید می‌کرد، در حالی‌که امرور همین یک درصد جمعیت ایران در دنیا، به تنهایی پس از ۴۴ سال ۲ درصد علم دنیا را با ۲ هزار درصد پیشرفت تامین می‌کند و در هر صحنه‌ای سرمایه‌گذاری کردیم، موفق شدیم.

وی ادامه داد: جز معدود کشورهایی هستیم که عضو باشگاه فضایی و هسته‌ای هستیم و در فناوری‌های نوین، نانو و رشته‌های مختلف پزشکی دستاوردهای بزرگی کسب کردیم.

فرماندار ویژه ملایر گفت: ملت ایران در آن زمان پیام امام راحل را دریافت کرد و یاد گرفت در حصار تهدید و تحریم نمی‌ماند و باید بن‌بست شکنی کرد.

دانشگاه ملی ملایر در چهار کیلومتری محور ملایر به اراک واقع شده و بیش از ۶ هزار دانشجو در این مرکز آموزشی مشغول تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید