کد خبر:41170
پ

فرماندار نهاوند گفت: ستاد مشاهیر در نهاوند باید مجدد راه‌اندازی شود و مشاهیر نهاوند باید به نسل نوجوان و جوان شناسانده شوند.

به گزارش روزانه نیوز، ضرغام احمدوند چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند، درباره جلسات و موارد مطرح شده در جلسات این شورا، تصریح کرد: برخی موضوعاتی که در ابن جلسه‌ مطرح می‌شوند، باید ابتدا در کمیته تخصصی بررسی شوند و سپس نتیجه آن در جلسه اصلی شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح شود و ارشاد به عنوان دبیر شورای فرهنگ باید گزارش ادارات را در مورد مباحث مطرح شده پیگیری و در این جلسه مطرح کند.

احمدوند با گلایه از عدم حضور برخی روسای ادارات در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیان کرد: عدم حضور برخی مدیران در جلسات شورای فرهنگ عمومی باید بررسی شود چراکه هیچ کاری مهمتر از مسائل فرهنگی شهرستان نیست.

فرماندار نهاوند با اشاره به حضور امام جمعه نهاوند در برنامه زنده تلویزیونی به عنوان یکی از ائمه جمعه برتر کشور، بیان کرد: سبک زندگی و کار، ساده‌زیستی و به وقت بودنشان از مهمترین مسائلی است که باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه شخص امام جمعه نهاوند برای ما الگوست، افزود: شخص امام جمعه نهاوند برای ما الگوست و این شیوه رفتاری و وحدتی که در شهرستان ایجاد کرده‌اند، قابل‌ تقدیر است چراکه وی در همه زمینه‌ها کمک حال مسئولان شهرستان بوده و ما باید از شخصیت برجسته‌اش الگوبرداری کنیم.

فرماندار نهاوند در پایان به راه‌اندازی مجدد ستاد مشاهیر نهاوند اشاره کرد و گفت: دبیرخانه این ستاد در سال‌های گذشته راه‌اندازی شده بود اما به دلایلی تعطیل شد، این ستاد باید در شهرستان و برای شناساندن مفاخر و مشاهیر نهاوند به نوجوانان و جوانان راه‌اندازی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید