کد خبر:41549
پ

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ گفت: با افتتاح ۱۲۷ پروژه عمرانی و خدماتی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش روزانه نیوز، مسلم غلامی در حاشیه افتتاح طرحهای دهه فجر افزود: برای بهره برداری از این طرح‌ها ۲ هزار و ۴۶۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: افتتاح قطعه سوم کبودرآهنگ-شیرین سو، زیرگذر نگار آباد، روکش آسفالت محور کبودرآهنگ-ویان، سالن کبدی، افتتاح ۶ مخزن روستایی، تامین روشنایی محور کبودرآهنگ-ویان، راه اندازی ۲ گلخانه و یک واحد بره پروری از جمله این طرح ها است.

غلامی اظهار داشت: احداث مجتمع نورد نگارین پولاد ماد با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۵۰ نفر، احداث الوند فولاد همدان با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰۰ نفر از دیگر طرح های قابل افتتاح در شهرستان کبودرآهنگ است.

فرماندار کبودرآهنگ: افتتاح ۱۲۷ طرح شهرستان برای ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرد

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است اظهار داشت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با وجود سختی‌ها و مشکلات در طول این مدت توانسته در عرصه‌های مختلف اقدامات بزرگی را انجام دهد.

فرماندار کبودرآهنگ تصریح کرد: نرخ رشد اقتصادی کشور پس از یک دهه که صفر یا منفی بود امسال با اجرای سیاست های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به بیش از سه درصد رسیده است.

وی افزود: گفتمان این دولت بر مردم سالاری استوار بوده و اقدامات صورت گرفته در این دولت با حضور در میان اقشار مختلف جامعه عجین شده است که در سایه رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب به اهداف مورد نظر خواهد رسید.

غلامی ادامه داد: از زمانی که انقلاب حرکت خود را در کشور آغاز کرده، کینه توزی دشمن و استقامت مردم در مقابل آن، سالانه بیشتر شده و این دشمنی از حد معمول گذشته است زیرا دشمن در جنگ خیابانی توفیقی نداشته و نخواهد داشت و با شکست روبرو شده است.

وی تصریح کرد: امروزه کشورهای منطقه در حال الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران هستند.

شعار محوری دهه فجر ۱۴۰۱ ایران استوار، ۴۴ سال افتخار، تعیین شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید