کد خبر:32993
پ

فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت هوشمندسازی در نیروی انتظامی تاکید و آن را به عنوان یک اصل مهم برای کل کشور برشمرد.

به گزارش روزانه نیوز سردار حسین اشتری در مراسم رونمایی از پروژه های هوشمندسازی پلیس که با حضور وزیر ارتباطات و جمعی از فرماندهان ارشد ناجا گفت: نیروی انتظامی با توجه به تنوع ماموریت و گستردگی وظایف و خدماتی که به مردم عزیز ارائه می کند باید به سمت هوشمندسازی و تبدیل شدن به پلیس هوشمند حرکت کند که به حمدلله این روند در نیروی انتظامی آغاز شده و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ما کمتر جایی را سراغ داریم که به اندازه نیروی انتظامی اختیارات و ماموریت داشته باشد، گفت: به جرأت می توان گفت که تمام مردم به شکل روزانه با پلیس سر و کار دارند.

وی با بیان اینکه ناجا از سال های گذشته گام های خوبی را در حوزه هوشمندسازی برداشته است، گفت: اقدامات نیروی انتظامی در راستای الکترونیکی شدن و ایجاد سامانه هایی که به اجرای ماموریت هایش کمک کند انجام شده است.

فرمانده ناجا این نیرو را جزو پیشتازترین نیروها در استفاده از سامانه های الکترونیک در کشور توصیف کرد و گفت: به حمدلله موضوع هوشمندسازی از ماه ها و سال های گذشته در نیروی انتظامی شروع شده و امروز نیز بخشی از این خدمات مورد بهره برداری قرار گرفته که به مردم ارائه شده است.

سردار اشتری با قدردانی از دست اندرکاران و عوامل توسعه و تجهیز سامانه هوشمند در پلیس گفت: اینها گام های اولیه ماست و انشالله گام های بعدی را نیز با سرعت بیشتری برخواهیم داشت. ما هوشمندسازی را یک اصل در نیروی انتظامی می دانیم که برای کل کشور ضرورت دارد.

وی بر ضرورت پیوستگی سامانه ها و سیستم های ارائه دهنده خدمات تاکید کرد و گفت: برای ارائه خدمات سریعتر به مردم باید بسترهای لازم را در ناجا داشته باشیم که خوشبختانه هم گام های خوبی برداشته شده و هم به واسطه حضور جوانان نخبه و فرهیخته ای که در این حوزه فعال هستند ظرفیت های خوبی نیز وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ناجا علاوه بر اینکه جزئی از مجموعه بزرگ نیروهای مسلح است یک سازمان خدماتی هم محسوب می شود، گفت: باید کاری کنیم که مردم در زندگی روزمره خود خدمت رسانی هوشمند را حس کنند. مردم باید احساس کنند که سرعت ارائه خدمات به آنان بیشتر شده است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه ما باید حاکمیت بر داده هایمان داشته باشیم، گفت: امروز داده ها و اطلاعاتی که در نیروی انتظامی وجود دارد داده های خوبی است و ما باید با اشراف اطلاعاتی بتوانیم خدماتی بهتر و سریعتر به مردم ارائه کنیم./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید