کد خبر:41841
پ

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وضعیت بازار و مردم خوب نیست و مردم از ما مطالبه می کنند. اگر هم دولت فعلی ناکارآمد است باید مجلس پاسخگو باشد.

به گزارش روزانه نیوز از ایسنا، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در تذکری گفت: وضعیت بازار خوب نیست؛ این‌که فقط گفته شود معاون اول در مجلس حضور پیدا کرده و توضیح دهد، فایده ندارد.

وی با بیان این‌که «در دیدار اخیر با رهبری عاملان وضع موجود در صف اول نشستند» ادامه داد: فکر می کنم مجلس در راس امور نیست چون نزدیک به ۳۰ پرونده از دولت قبل را به دستگاه قضایی فرستاد اما این پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار نگرفت. این موارد را رییس مجلس پیگیری کند تا حداقل پاسخی به زحمات دوستان داده شود.

وی با بیان اینکه «مردم در کف جامعه از ما مطالبه دارند»، گفت: مردم می پرسند مقصر وضع موجود چه کسی است، اگر مقصر دولت قبل بوده و کم کاری کرده، چرا محاکمه نمی‌شود؟ این موارد را رییس مجلس به رییس دستگاه قضا منتقل کند چون ما در طول یکسال گذشته منتظر وقت ملاقات هستیم؛ اگر هم دولت فعلی ناکارآمد است باید مجلس پاسخگو باشد.

فلاحی در پایان مجددا بیان کرد: امروز وضعیت بازار و مردم خوب نیست و حتی بچه های مذهبی و انقلابی از این وضعیت خسته شده‌اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید