کد خبر:31482
پ

رییس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال و فوتبال ملی یک سرمایه بزرگ‌ اجتماعی است که صاحب اصلی آن ملت بزرگ و سرافراز ایران است و ما صرفا آمانت دار این سرمایه هستیم.

به گزارش روزانه نیوز به نقل از فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم اظهار داشت: پروژها و برنامه های جدید فدراسیون، هر کدام سرمنشاء آغاز تحولات بنیادین و توسعه گرایانه است که به تدریج و یک به یک و با توکل برخدا و دعای خیر مردم شریف ایران رو نمایی خواهد شد.

وی افزود: مسئولان فدراسیون در این دوره قدر، ارزش و منزلت این سرمایه را می دانند و تلاش دارند ضمن حفظ و حراست از این سرمایه اجتماعی، با برنامه های درست بر ارزش و اعتبار آن بیافزایند. بر همین اساس سیاست اصلی فدراسیون، هم افزایی و هم گرایی با همه دیگر امکانات و ظرفیت های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و مدیریتی و … برای رشد و اعتلای فوتبال ملی است.

رئیس فدرسایون فوتبال ادامه داد: پروژها و برنامه های جدید فدراسیون، هر کدام سرمنشاء آغاز تحولات بنیادین و توسعه گرایانه است.

عزیزی خادم اظهار داشت: این پروژه اسپانسرینگ پروازی که امشب با حضور با افتخار شما مهمانان ارجمند و شخصیت های ملی و ورزشی رونمایی می‌شود، صرفا یکی بر برنامه های ما بر توسعه همه جانبه و مستمر فوتبال ملی که در جای خود و در تاریخ فدراسیون فوتبال بینظیر است/مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید