کد خبر:34448
پ

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در ضرورت جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین یک ماموریت دینی انقلابی و وظیفه همگانی است.

به گزارش روزانه نیوز حجت الاسلام «روح الله حریزاوی» روز پنجشنبه در اولین گردهمایی بزرگ مبلغان طلایه داران تبلیغ در استان همدان با عنوان “روایت امید” با اشاره به واجب بودن اطاعت از فرمان جهادی مقام معظم رهبری اظهار داشت: لازم است تا تمامی امکانات و توانمندی‌ها برای محقق شدن فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق جهاد تبیین به کار گرفته شود و برای تحقق آن همه پای کار باشند.

وی تاکید کرد: در جامعه امروز تمام اقشار از جمله هنرمندان، دانش آموزان، معلمان، مدیران و همه در جهاد تبیین نقش آفرینی و اعلام موضع کنند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یک واجب فوری است که باید همین‌الان انجام شود و نباید آن را به عقب انداخت.

حجت الاسلام حریزاوی گفت: در دفاع مقدس دشمن از ابزار جنگ نظامی برای از بین بردن ارزش‌ها و تخریب زیرساخت‌ها بهره می‌برد اما امروز از ابزار رسانه و در اختیار گرفتن ذهن‌ها برای رسیدن به هدفش استفاده می‌کند.

وی اظهار داشت: حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باید به صورت یکپارچه محل آموزش و تربیت نسل جهادگر در عرصه مقابله با جنگ نرم باشند.

حجت الاسلام حریزاوی دفاع از توفیقات و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با آفات انقلاب و همچنین تبیین اندیشه اسلامی را از دیگر مصداق‌های “جهاد تبیین” برشمرد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه در جهاد تبیین و جنگ شناختی علما نقش هدایتگری  و مردم نیز نقش روشنگری را برعهده دارند گفت: با این تقسیم کار هر یک می توانند هزاران نفر عنصر تبیین گر و کنشگر را در این جهاد عظیم زیر پوشش خود قرار بدهد.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به اینکه امروزه در جنگ های جدید (جنگ شناختی)، تغییر نظام اولویت ها، باورها و رفتارها مورد هجوم دشمن است افزود: وظیفه ماست که با مطالعات راهبردی نقشه دشمن را بشناسیم و مطابق آن دفاع کنیم.

وی، کمک به سازماندهی عمومی مردم در جهاد تبیین را وظیفه دستگاه های آموزشی و تبلیغی دانست و افزود: با هماهنگی، طراحی و روشنگری صاحبنظران در عرصه مجازی و حقیقی اجازه ندهیم دشمن جریان رسانه ای را اولویت بندی کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید