کد خبر:32266
پ

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدلی و همراهی خوبی بین سران قوا وجود دارد و موضوع تامین سلامت مردم در دوران شیوع کرونا و معیشت آنها در اولویت‌های اول جلسات سران قوا است، گفت: دغدغه ما جز دغدغه مردم، چیز دیگری نیست لذا طبیعتاً بحث سلامت، کرونا و معیشت مردم در اولویت‌های اول است و هر کدام از قوا تلاش می کند که این مشکلات را کاهش دهد و کار به خوبی پیش برود.

به گزارش روزانه نیوز محمدباقر قالیباف با بیان اینکه خوشحالم که اولین جلسه هماهنگی سران قوا بعد از تشکیل دولت سیزدهم و رای اعتماد به وزیران محترم دولت، برگزار شد، افزود: اولین جلسه هماهنگی سران قوا که مسبوق به سابقه است فکر می کنم در این مقطع، از ویژگی خاصی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: نظام اداری در هر سه قوه و حتی در بخش خصوصی و نهادهای عمومی غیردولتی این گونه شکل گرفته که بیشتر کارگزار محور هستند و کمتر سیستم‌ محور هستند. البته این چیز خوبی نیست ولی به هر حال واقعیت این است که در کشور ما وجود دارد.  

قالیباف خاطرنشان کرد: مطمئن هستم که همدلی بین سران قوا می‌تواند موجب هم‌ افزایی برای حل مشکلات مردم شود. موضوعات مهمی در سطح ملی و بین‌المللی وجود دارد که نیازمند گفتگوهای صریح و روان و تصمیم‌ گیری های مشخص است و در جلسات سران قوا، این موضوعات مورد بحث قرار می‌گیرد و امیدوارم آثار و برکات این جلسات را مردم عزیز در زندگی خود لمس کنند./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید