کد خبر:39647
پ

فرمانده انتظامي شهرستان “بهار”، از کشف 6 تن چوب قاچاق به ارزش 600 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش روزانه نیوز و به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “بزرگعلي نوري”، در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي اطلاع ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان بهار مبني بر حمل چوب قاچاق در اين شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

اين مقام انتظامي ادامه داد: ماموران با شناسايي 3 دستگاه خودروي نيسان وانت حامل چوپ قاچاق در بازرسي از آن ها ، 6 تن چوب قاچاق که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان 600 ميليون ريال برآورد شده، کشف شد.

سرهنگ نوري خاطر نشان کرد: با توجه به دلايل و شواهد، متهمان مدارکي دال بر قانوني بودن حمل چوب هارا ارائه نکرده و بيان داشته اند  که قصد فروش آن ها را در بازار دارند.

اين مقام انتظامي با قدرداني از همکاري خوب مردم، گفت: 3 متهم در اين خصوص به همراه چوب هاي قاچاق مکشوفه پس از تشکيل پرونده مقدماتي به مرجع قضائي انتقال داده شدند. فرمانده انتظامي شهرستان بهار در پايان گفت: مقابله جدي با قاچاق كالا به جهت حمايت از توليدات داخلي و جلوگيري از وارد كردن كالاي خارجي به صورت جدي در دستور كار پليس قرار دارد و از شهروندان درخواست مي شود در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان، مراتب را هر چه سريعتر به پليس 110 اطلاع دهند.

کلیدواژه : حوادثقاچاق چوب
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید