کد خبر:32840
پ

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، مبارزه با فساد را از اولویت‌های دولت و وزارت کشور دانست و گفت: مبارزه با فساد مستلزم اقدام عملی و به میدان آمدن مسوولان و مدیران است.

به گزارش روزانه نیوز ابوطالب شفقت در نشست بررسی اجرای قانون نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد با اشاره به اینکه مساله مبارزه با فساد از جمله تاکیدات همیشگی در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: واقعیت امر آن است که مبارزه با فساد مستلزم اقدام عملی و به میدان آمدن مسوولان و مدیران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به رویکرد جدی دولت سیزدهم برای مقابله با فساد، خاطرنشان کرد: متناسب با سیاست‌های کلی دولت مردمی، وزارت کشور هم به سهم خود به عنوان دستگاه حاکمیتی و فرابخشی در تلاش برای مبارزه با فساد در سطوح مختلف مدیریتی است.

شفقت دراین باره به نقش مهم و خطیر دو مرکز حراست و مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی اشاره کرد و گفت: این دو مرکز پیشرو در مقابله و شناسایی گلوگاههای اصلی فساد هستند که باید با هوشمندی عمل کنند.

وی همچنین به استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان و متخصصان هم اشاره کرد و گفت: باید موثرترین روش و متد در مبارزه با فساد به کار گرفته شود.

در این نشست همچنین مقرر شد کارگروهی بومی در وزارت کشور در حوزه مبارزه با فساد شکل گرفته و این کارگروه در تعامل با کارگروه مرکز مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی ریاست جمهوری نسبت به شناسایی گلوگاههای فساد اقدام مشترک کند.

این نشست با حضور محمد ابراهیم شوشتری مشاور وزیر و رییس مرکز حراست، علی طالبی رییس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی، امیر شجاعان رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار، رضا همایونی فر مدیرکل دفتر اقتصادی و علی خلیلی مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌ها در محل وزارت کشور برگزار شد./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید