کد خبر:33636
پ

 رییس فدراسیون فوتبال گفت: اساسنامه فدراسیون چالش بزرگی است و امیدوارم موضوع آن پیچیده نشده و مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشد.

به گزارش روزانه نیوز شهاب الدین عزیزی خادم در آیین گرامیداشت سی‌اُمین سالگرد درگذشت مرحوم دهداری گفت: امروز اگر فوتبال ایران در قاره کهن سرافراز است، سیاست بخش اعظم آن به ریشه اصیل و طولانی پیشکسوتان فوتبال بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: به جامعه پیشکسوتان فوتبال ادای احترام می‌کنیم که امروز سربلندی تیم ملی ماحصل تلاش این عزیزان است.

وی افزود: فیفا اسفند امسال اساسنامه را می‌خواهد و امیدواریم مجلس نگاه ویژه‌ای داشته باشد تا این امر به سرانجام برسد. بهمن‌ماه (جیانی)اینفاتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال قرار است به تهران سفر کند و امیدواریم موضوع اساسنامه پیچیده نشود.

رییس فدراسیون فوتبال یادآور شد: امیدواریم مجلس هم همکاری کند تا فوتبال وارد بحران نشود.

عزیزی خادم به پرونده ویلموتس اشاره کرد و گفت: سه شنبه هفته آینده جلسه دستیاران است که امیدواریم اتفاق خوبی رخ دهد.

وی درباره تبلیغات محیطی گفت: برای نخستین بار در فوتبال این امر رخ داد و باشگاهی که شرایط برگزاری تبلیغات را داشته باشد می تواند از آن استفاده کند.

وی افزود: امیدوارم در جلسه دستیاران ویلموتس مبلغ غرامت را کاهش دهیم. رای نهایی هم در دی‌ماه صادر می‌شود و امیدوارم این رای با کاهش همراه شود.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین به بحث تبلیغات محیطی اشاره کرد و گفت: مساله مهمی هم که باید اشاره کنم، فضایی است که در بحث تبلیغات محیطی برای باشگاه‌ها ایجاد شد. اراده فدراسیون فوتبال در این راستا قوی‌تر از قبل بود و در این مسیر قدم بر می‌داریم. برای اولین‌بار بخشی مناسب به باشگاه ها واگذار شد. اگر باشگاهی می‌تواند استفاده کند بیاید و بهره ببرد و اگر باشگاهی هم شرایط بهره‌برداری از این فضا را نداشته باشد، می‌تواند با سازمان لیگ قراردادی را منعقد کنند. 

رییس فدراسیون فوتبال گفت: این اقدامات مهم فدراسیون فوتبال بود که با هماهنگی درون سازمانی انجام شد. این اولین تجربه ما برای واگذاری فضای تبلیغی است که ممکن است ایرادهایی هم داشته باشد. امیدواریم همه کنار هم برنامه‌ریزی و فصل بعد را بهتر برگزار کنیم./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید