کد خبر:1124
پ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: همزمان با اجرای طرح اربعین از 17 مهرماه تا روز اربعین 8 میلیون و 2 هزار تردد از استان همدان به سمت پایانه مرزی مهران ثبت شده است

به گزارش روزانه نیوز مصطفی پناهنده با اشاره به اینکه تا روز اربعین در مجموع رفت و برگشت ۱۱۹۲ مورد سفر انجام شده است، افزود: ۳۵ هزار و ۹۲۶ مسافر نیز در این مدت جابه‌جا شده اند.

وی اضافه کرد: در ۷۹۳ مورد سفر ۲۳ هزار و ۴۰۵ مسافر از همدان به مهران و در ۳۹۹ مورد سفر ۱۲ هزار و ۵۲۱ مسافر از مهران به همدان جابه‌جا شده اند.

پناهنده با بیان اینکه ۹۸۸ دستگاه اتوبوس، ۱۶۶ دستگاه مینی بوس، ۲۹ دستگاه میدل باس و ۹ دستگاه سواری در طول طرح اربعین به جابه‌جایی زائران پرداختند، گفت: سعی کردیم در طول طرح کل ناوگان حمل و نقل عمومی در اختیار زائران باشد به طوری که حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از استان همدان و نیز  8 هزار دستگاه از کل کشور مأمور جابه‌جایی زائران از مرز مهران و سه مرز دیگر بودند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با قدردانی از تمامی عواملی که در حمل و نقل و جابه‌جایی زوار نقش‌آفرین بودند، بیان کرد: ستاد اربعین استان با توان مضاعف سبب شدند تا این طرح به خوبی اجرا شود و بتوانیم با کمترین آسیب و نارضایتی زوار را جابه‌جا کنیم و طرح را به مراحل پایانی خود برسانیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید