کد خبر:44004
پ

فرماندار درگزین تاکید کرد: مدیریت بهتر و نظارت بیشتر از سالن های ورزشی شهرستان در دستور کار ورز ش و جوانان شهرستان باشد.

به گزارش روزانه نیوز، کمیل خواستان در جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان بیان کرد: ورزشکاران شهرستان همیشه نام درگزین را در سطح استان و کشور معرفی کرده اند که حضور فعال این شهرستان در تمام رشته های ورزشی این گفته را اثبات می کند.


وی ادامه داد: نیاز است تا برای بهبود سطح و کیفیت ورزش در شهرستان، ورزش و جوانان مدیریت بهتری در سالن ها و اماکن ورزشی داشته باشد.


فرماندار درگزین تصریح کرد: توسعه ورزش و تربیت بدنی به عنوان اقدام اساسی برای تامین و تربیت سرمایه انسانی سالم و تندرست و داشتن جامعه با نشاط یک وظیفه ملی است که زمینه توسعه پایدار در جامعه را فراهم می کند.


خواستان خاطر نشان کرد: یکی از پایدارترین راه‌های جلوگیری از آسیب های اجتماعی، ناهنجاری‌های رفتاری و سالم‌سازی محیط و زندگی اجتماعی توسعه ورزش و همگانی کردن آن است که باید برنامه ریزی دقیق برای توسعه آن صورت پذیرد.
وی افزود: تربیت بدنی شهرستان باید در سه حوزه پرورش ، ورزش همگانی و ورزش حرفه ای  فعالیت خود را افزایش و برنامه ریزی دقیق و مدوّن داشته باشد.


فرماندار درگزین با بیان اینکه پرورش ورزشکار یکی از راهکار هایی است تا به جامعه ورزشی شهرستان بیشتر از گذشته توجه کرد، اظهار داشت: ظرفیت ورزشکاران درگزین بسیار بالاست و می توان با برنامه ریزی دقیق در اداره ورزش شهرستان آنها را در سطح کشور و حتی آسیایی معرفی کرد و نمونه بارز ان ورزش هندبال شهرستان است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید