کد خبر:32103
پ

معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه ماهیت مسابقات نظامی ارتش های جهان بدنبال چالش کشیدن مهارت ها و تخصص های فنی نظامی است ، گفت: با برنامه ریزی دقیق آغاز مسابقات را شاهد بودیم ، این مسابقات از کیفیت بسبار بالایی برخوردار است ان شاالله شاهد درخشش تیم نظامی نیروی زمینی ارتش باشیم .

به گزارش روزانه نیوز از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش ؛ امیر سرتیپ علیرضا شیخ در اولین روز از مسابقات نظامی ارتش های جهان در اصفهان افزود ؛ جمهوری اسلامی ایران به عنوان میزبان مسابقات نظامی ارتش های جهان میدان بسیار خوب و استانداردی را برای تیم های شرکت کننده فراهم کرده است .

معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه این میدان باید آوردگاه خوبی را برای ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه داشته باشد گفت ؛ در درجه اول باید میزبان خوبی برای کشورهای روسیه، ازبکستان و ویتنام باشیم و باید بدنبال سکوی قهرمانی باشیم .

سرتیپ شیخ تصریخ کرد ؛ یکی از قابلیت های نیروهای نظامی مولفه مهم نظم و برنامه ریزی دقیق است ، زیر ساخت های بسیار خوب و ارزشمندی برای نیروی زمینی ارتش ایجاد شد ، همچنین ظرفیت خوبی برای نزاجا در شاخه های چهار گانه تخصصی این مسابقات فراهم شده است .

وی در خصوص پیست مسابقات نیز گفت ؛ کشورهای شرکت کننده به نظم و ترتیپ و قضاوت درست مسابقات اذعان دارند و ما نیز شاهد میدانی مدرن هستیم/ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید