کد خبر:34309
پ

رئیس خانه مطبوعات استان همدان گفت: تعاونی مسکن خبرنگاران همدان نیازمند همت مسئولان است.

به گزارش روزانه نیوز، در نشست خبری شهردار همدان با اصحاب رسانه اشکان یوسفی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان با اشاره به اینکه «تعاونی مسکن خبرنگاران استان همدان» با حضور جمعی از خبرنگاران استان تشکیل شده اظهار داشت: سال 93 طی مزایده رسمی زمین مسکونی از شهرداری همدان خریداری شده، و با طی کردن مراحل ساخت و تکمیل سه طبقه، زمانی که سال 98 برای تمدید پروانه مراجعه می کنند زمین مشجر تلقی می شود و پروژه تعطیل می گردد.

وی ادامه داد: خبرنگاران با اینکه همیشه در صحنه حضور دارند و در راستای برطرف کردن پاسخ های افکار عمومی پیشگام هستند اما زمانی که خود این افراد دچار مشکل می شوند سکوت می کنند، با توجه به اینکه درسیاست های دولت سیزدهم بر طرف کردن مشکل مسکن جزو اولویت هاست و با اتمام این پروژه 80 واحد مسکونی به بهره برداری می رسد لذا در جهت مرتفع شدن این مشکل کمک کنید.

یوسفی پیشنهاد داد: کمیته ای با حضور مدیر راه و شهر سازی، شهردار و اعضای تعاونی مسکن در جهت برطرف شدن این دغدغه اصحاب رسانه استان تشکیل شود.

سید مسعود حسینی شهردار همدان گفت: پیشنهاد رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان انجام می شود و جلسه ای جهت بررسی مشکل تعاونی مسکن برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید