کد خبر:1044
پ

نایب رییس شورای شهرهمدان درمراسم روزجهانی روشندلان ضمن تبریک روز عصای سفید گفت: وضعیت مدیریت شهری در سنوات گذشته در خصوص مناسب سازی عملکرد مناسبی نداشته و این از دغدغه های اعضای شورای پنجم بوده که در این راستا شورا در سال گذشته و امسال پیگیر این موضوع بوده و توجه ویژه ای در این خصوص داشته است.

به گزارش روزانه نیوز مهندس حمید بادامی نجات با بیان اینکه در حال حاضر در سطح شهر شاهد بازسازی پیاده روها هستیم و سعی می شود مناسب سازی بستر برای توانمندان رعایت شود بر این اساس معابر و مسیرهای ویژه روشندلان پیش بینی شده است، افزود: این موضوع همواره دغدغه شورای شهر بوده است.

شورای شهر در جهت رفاه معلولان

نایب رییس شورای شهرهمدان اظهار داشت: طرح 10 ماده ای با عنوان‌ ساماندهی ومناسب سازی اماکن عمومی مصوب کرده که یکی از بندهای این طرح ویژه روشندلان است که بحث مسیرهای ویژه روشندلان و چراغ های راهنمایی رانندگی صوتی را شامل می شود.

وی افزود : تأسیس فرهنگسرای ویژه معلولین ، پارک ویژه معلولین ، مناسب سازی معابر شهری و …. از جمله اقداماتی است که در این مصوبه گنجانده شده و خوشبختانه اصلاح و مناسب سازی معابر سطح شهر همدان به همت شهرداری آغاز شده است.

گفتنی است، مراسم روز جهانی عصای سفید به همت انجمن نابینایان و با حضور مدیرکل بهزیستی استان ، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین در تالار فجر همدان برگزار شد و در پایان این مراسم از نابینایان موفق با اهداء لوح تقدیر و هدایا تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید